e-mail (kojeg nažalost rijetko provjeravam)



Utemeljeno 24.05.2005. u 15:38
(optimizirano za Mozillu Firefox)

20.03.2006., ponedjeljak

PIE

So,.. you be studya canpia withus?... Evo, dok uploadiram nove slike, hrpu njih zapravo, komentar na današnji ridikulizam.
Bože mili, možda me netko i skužio, hehe. Uglavnom, idem ja Ilicom kad me tamo blizu Frankopanske zaustave (po izgledu bih rekao Južnokoreanci) neka ženska i neki tip i pitaju me nešto na nevjerojatno nerazumljivom engleskom.
I što ću sad, ne bih ih htio uvrijediti, ali neka.
(op.a., ne znam zašto, ali na mene se lijepe ljudi iz Južne Koreje! Mislim da sam u cijelom životu razgovarao s više od 10 njih, što turista što drugih)
Dakle, korejski laicima zvuči zapravo kao kineski, mekan je izgovor suglasnika, a samoglasnici se "uvrću" sami u sebe dodatnim samoglasnicima. Na kraju sve zvuči prilično uiuouoiouiu :D
I ta ženska meni nešto brblja, a tip me gleda nekim poznatim pogledom kakav se sreće u prilično religioznih ljudi.
Kaže ona da su oni studenti nečega (??) i hoću li ja s njima učiti i sve mi potanko objašnjava... O Bože... A ja nemam BLAGE što ona meni melje!
Bio sam umoram i dosta mi je bilo svega, a ona me uhvatila pilati. Kažem ja sebi: "Ajde, neka, ovo ti je vježba komunikacije na engleskom sa sugovornikom koji ga jedva govori"
Uspio sam razaznati da priča o nekakvom učenju i to je to. Ženska melje, melje, a ja gledam spoj njenog donjeg kapka s kutom očiju, i vidim da je nevjerojatno ispupčen i nakošen, čak previše i za ljude u jugoistočnoj Aziji. Ništa ja nju ne razumijem, samo buljim u taj kapak, a u glavi čujem "jeeebate kakav čudni kapak ima!...".
I ja joj kažem da nemam vrimena, ovo, ono, a ona kao da ništa ne kuži što ja njoj govorim.
I nakon što sam joj ukratko objasnio moju situaciju, dođe ona:
"So,.. you be studya canpia withus?" (ili tako nekako)
Ja kažem "Ne, pa studiram to i to, učim to i to, nemam vrimena.", ali sve na lipi način.
A ona: "And uwhere dou you studyain?"
I melje o nekakvoj "pie", ja mislim je li nekakva pita ili što?...
Kažem Zagreb, i "Do you have a visit card that I could read?..."
Ona se na to lagano osmjehnula i rekla "Ouh yaes, yes" i nekako namignula ovom tipu, on izvadi papirić i da njoj (ili je ona uzela iz svoje torbe, stvarno nemam pojma).
I ja se sjetim da u Japanu kad vam dadu posjetnicu lipo je i kulturno pažljivo uzeti, poželjno s dvije ruke i pročitati je, a ne je strpati u džep, i onako, Južna Koreja je blizu Japana, pa ajde, možda imaju slične običaje. No, bar ova ženska nije imala. :)
Piše na papiriću "Apostolos Campus Ministry", a ja u tom trenu izustim "Aaaahh!" (ali u onom heureka stilu)
Izletilo mi je. A ženska me pogledala čudno, valjda je skužila da nisam baš razumio njen engleski i da sam tek sada skužio o čemu priča.
I opet ona mene pita: "So,.. you be studya canpia withus? We can go now studing" ali uz neki sjebani izraz lica (i cijelo vrijeme nakošena glava s užasno ogromnim čelom i s onim okom) kao da govori "paaa, ja sam danas jelaaa.... mandarineeeee.... i juheeee, čokoladeeee..."
I opet spominje pie...
Meni je već bilo smiješno, kažem da je meni stvarno teško, ali pazite, kad takvima kažete da vam je teško, oni čuju "želim Isusa, jer ne mogu više i idem se ubiti" pa mi je ova rekla:
"We can go studing now and you give your number, mobile phone?"
Ne, ne želim davati svoj broj mobitela Južnokoreancima koji mi žele pričati o Isusu, kud ste mene našli?
I lipo sam im objasnio kako "nemam mobitel" (hehehe ;) ) nego fiksni, a taj ne dajem jer nije moj, a cura nagne glavu još jače i kaže: "So,.. you be studya canpia withus?"
Hahahhaa, LOM! Na svi sreću, nisam se cerekao kao budala nego sam im rekao da stvarno nemam vremena ali da ću reći prijateljima. Eto, prijatelji, čuli ste.
Brzo na www.apostolos.org i malo nabacite kickass-ing na svim nevjernicima i sotonistima itd.
Uglavnom, ovo nije bila sekta nego valjda nekakva misijska obnova katoličke crkve. Apostolos Campus Ministry.
Nisu bili naprasni i dosadni kao dosta Jehovinih svjedoka. Bilo mi je nekako simpatično pričati s njima. Vježba engleskog. A i nisu čini se patološki religiozni kao karizmatici, već traže nešto dublje.
Svejedno, imao sam kontrolu. Kad imaš kontrolu, nema brige. Kad nema kontrole, biži ća! XD
Dakle sve u svemu, dan nije bio uzalud.

BTW, mislim da joj je pie značilo dio riječi campus, koju je loše izgovarala, ne znam. A onaj muški nije rekao ništa.

on edit:
1) evo komentar od ispod mi je otvorio oči! nije canpie nego bible! ma što sam ja čuo, a što je ona govorila! hahahaha zakon rofl
2) danas sam čuo od prijateljice koju su isto zaustavili (odjebala ih je brzo) da je ona razumjela FIBRE umjesto Bible. Također, rekla je da su joj rekli da su iz Kine, tako moja teorija o Južnoj Koreju otpada, eto.

- 22:28 - gurni glavu kroz monitor (3) - snimi - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

interferencija on/off

Ovaj blog je čuvao Frank. Frank je deložiran prije par mjeseci. Ako imate utočište, Frank će vam biti zahvalan.

zapamtite!

Copyright © endimion17.blog.hr 2005-2006-2007-2008-2009-2010-2011-2012-2013.

Sva prava pridržana.