Image Hosted by ImageShack.us everything is falling apart... once more... - If just for one day i wish i could disappear... - Blog.hr

If just for one day i wish i could disappear...

ponedjeljak, 02.10.2006.

everything is falling apart... once more...

Jucer sam, razmisljajuci zacudujuce kako je dobro prosao dan, taj osjecaj izgubila odmah... nije ni malo ostao samnom.. odmah se sve trebalo srusiti... sve pasti... opet... do sada sam cak imala nade, opet, da ce cak biti dobro sve... jer... moja sestra je bolje.. prestala je... zbog toga sam jako sretna... zbog nje... drago mi je.. ali nesto se drugo dogodilo.. o cemu nemogu ni pisati... samo.... legla sam se jucer navecer u krevet, krenula spavati, i onda sam cula viku iz druge sobe... cula sam nesto sto me toliko uzrujalo... da sam plakala prvo sat vremena valjda... a onda razmisljala jos jedan sat o tome... od sve te iscrpljenosti... zaspala sam... cudo... nisam mislila da cu moci... i onda danas u skoli... cijelo sam vrijeme o tome razmisljala... suze mi isle na oci... ali nisam plakala.. nisam... uspjela sam izdrzati tih sedam sati bez suza... a onda... u trenutku kada sam usla u stan i sjela se na stolicu... te suze su mi se vratile... ali sada nisu stale... ne razumijem... zasto svaki put, kada stvari pocinju ici na bolje, se srusi sve opet.. na mene padnu... a ja nisam toliko snazna da to podnesem... moja sestra mi je rekla da sam se previse uzrujala oko tog (ispricavam se sto ne pisem tocno oko ceg), da nije to nista... ali mozda njoj... meni je to prestrasno... i nisam dovoljno snazna da to pretrpim.... opet sam se ozljedila... opet sam pocela.... sve isponova.... pada....reze... gusi...

sve se rusi... zakopava me... boli me... zakopana ispod svih tih dogadaja... guse me... iscrpljuju me... gase me... polako... isponova sve se rusi... ovaj pu sumnjam da ce se opet posloziti natrag.. da cu se uspjeti dici...
Image Hosted by ImageShack.us
- 22:06 - Komentari (31) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>