Image Hosted by ImageShack.us They tell you what you need to know... They tell you who you need to be... - If just for one day i wish i could disappear... - Blog.hr

If just for one day i wish i could disappear...

srijeda, 26.07.2006.

They tell you what you need to know... They tell you who you need to be...

Naslov danas nea bas veze s postom.... zapravo ni neznam sta cu vam napisati.... ali mislim da bi bilo dobro da se javim malo.... u zadnje vrijeme me malo pocela hvatati depra.... ali ne zbog mene.... nego zbog drugih... kad saznam da se nekome nesto desilo... baci me to u bed..... shvatila sam da je to moj problem... previse mi je stalo do drugih.... ako su oni bar malo tuzni... ja cu bit u depri... neznam zasto... a dobro....... ovo vrijeme sam malo razmisljala... o tome sta radim... sta sam radila.... neznam... shvatila sam nesto.... ja bjezim iz veze... shvatila sam da nijedna moja veza nije trajala niti mjesec dana... i uvijek sam ja prekinula... zato sto se bojim biti povrijedena.... zato sto znam da ce se to desiti... uvijek se to desi... sada sam u vezi..... nekih 2 tjedna... par dana vise... i pokusavam ne bjezat.... iako se nalazim u trenutcima kako trazim njegove mane.... mane u toj vezi... pokusavam naci razloge za prekid... i pokusavam naci nacin da prestanem to raditi.... ali uvijek bjezim.... od te svoje sigurne izgubljene sudbine... ali ova veza je drugacija... ovaj put sam ja prva nesto osjecala prema njemu... sto je cudno za mene... jer ja inace osjecam privlacnost tek nakon sto saznam da se svidam nekom.... taj sam problem shvatila da je zato sto ja nemogu zavoljeti nekog brzo... bila sam povrijedena... i rana nikad nije iscjelila.... i neznam hoce li ikad... ali zbog toga ne pustam nikoga blizu sebe tako lako... a ovo je prvi put da sam nekoga primila k sebi tako... brzo... da tako kazem... s beskrajnom nadom da nece sve zavrsiti u suzama... mojim... za ostale me veze nije bilo briga hoce li zavrsiti... zato sto si nisam dopustila da mi udu u srce tako lako.... ali sada.. neznam... mislim da sam to dopustila... makar mislim da ce nakraju ono opet zavrsiti u komadicima... no naravno... nitko to nece znati.... mozemo reci da imam srece jer imam dar u prikrivanju osjecaja.... mogu ispasti sretna makar se iznutra trgam... placem... makar me boli... ja mogu ispasti sretna... tako kada dode taj dan... kada cemo prekinut.... sigurno cemo se dogovoriti da ostanemo prijatelji.... i naravno... tako ce i biti... no meni ce se srce slamati jos vise, suza ce biti jos vise... svaki put kad ga vidim... no on to nesmije znati... nikad.... sto se njega tice... nakon ove veze... bit cemo prijatelji.... sto se njega tice.... upravo sam shvatila da opet to radim... na pocetku razmisljam o kraju... o tome kako cemo prekinuti i kako ce biti poslje.... a nikad ne razmisljam o sadasnjosti... nikad... nemogu...

Nestajem... u beskonacnosti ovih lazi... u laznoj buducnosti... s nadom da nece nakraju biti toliko komadica mene za skupljati... jer nema vise snage u meni vracati ih nazad... svaki put kada ih vracam sve ih je manje.... i samo iscekujem dan kada ih nece vise biti... kada cu ostati prazna... potpuno otupljena od svijeta... od ljubavi... nesposobna voljeti... samo lagati... glumiti... i tako nastavljam zivot... samo s nadom... koja se svakim danom sve vise smanjuje... i ona nestaje... samnom... nestaje u taj labirint osjecaja... iz kojeg nema izlaza kada udes unutra.... i sada samo nestajem... zauvijek nestajem....
Image Hosted by ImageShack.us
- 13:04 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>