utorak, 29.07.2008.

trideset i cetvrti post - logor i plovidba

evo ljudi moji i ja se napokon vratih sa puta
da ne duljim bilo je odlicno
polozila sam 3. list (najveci stupanj znanja za izvidjaca) wiiii!
i cvorologa, pionira, signalistu i specijalnost likovnjaka
sve u svemu uspjesna godina
nazalost sa plovidbe nemam slike jer nisam ni nosila fotoaparat, ali pogledajmo zato par ovih sa logora
=)

Image Hosted by ImageShack.us


krug planinki

Image Hosted by ImageShack.us


ognjiste

Image Hosted by ImageShack.us


ulaz u logor (kapiju smo radili ja, marin, fista, vule i blanka)

Image Hosted by ImageShack.us


potok

Image Hosted by ImageShack.us


poletarci i izvidjaci zajedno na vecernjem programu uz vatru

i jos samo za kraj da kazem da se idem ovih dana piercat pa cim to napravim stavljam slike...wiii!
=)
kiss svima

SpaZz


22:33 | Komentari (40) | Print | ^ |

četvrtak, 10.07.2008.

trideset i treci post - vidimo se u osmom mjesecu! XD

evo ma samo da se ukratko javim svima da me nece biti dugo vremena
idem sutra na logor sa izvidjacima u Fuzine do 21.7. a onda 3-4 dana nakon toga idem 5 dana na krstarenje
wiiii
tako da odgovore na komentare ne ocekujte ubrzo..mozda jos nekom danas odgovorim ako stignem jer imam jos brdo posla
i dok me nema evo vam nastavak da imate sta citat
(oni kojima je tlaka ne moraju citat hahahahahha nije greda)


Image Hosted by ImageShack.us


Kada se prašina slegla na livadi je stajao Yakashi i dalje prekriženih ruku iznad glave čekajući udarac.
,,Bravo Yakashi. Ovo je bilo izvanredno!,, profesorica usklikne.
Yakashi se uspravi i pogleda oko sebe. Gromade su bile smrvljene u sitne komadiće, a ostatak razreda ga je gledao kao da je osmo svijetsko čudo. Ni njemu nije bilo jasno što se upravo desilo. U to mu profesorica priđe i nasmije se.
,,Ti nisi svjestan što si upravo napravio, zar ne?
,,I ne baš.,, promuca Yakashi.
,,Pa dragi moj objasnit ću ti zašto te one gromade nisu smlavile. Iz tvog straha da ne pogineš pred njima stao si u obrambeni položaj i time sasvim nesvjesno stvorio energetsko polje oko sebe koje te u potpunosti zaštitilo. Da li ti je sada jasnije?,,
,,Energetsko polje? Ali kako?,,
,,Da. Energetsko polje je zapravo tvoja energija koja ti struji kroz tijelo samo u ovom slučaju pretočena u fizičku formu. To je samo jedna od mnogih tvojih sposobnosti, ali o tome ćemo više kroz sljedeće satove kada bude vrijeme za to. Razrede, sat je završio!,,

Poglavlje šesto – u kiši je spas

Dan je bio tmuran i padala je kiša. Yakashi i Kyno su lagano koračali prema parku uopče se ne obazirući na loše vrijeme. Više se činilo kao da ih to zabavlja.
,,Jedva čekam da upoznaš Mae.,, odjednom progovori Yakashi. Kyno okrene glavu prema njemu.
,,Ona je tako super cura.,, nastavi on. ,,Iskreno...s njom sam se i najbolje našao u cijelom razredu.,,
Kyno se lagano namršti i promumlja: ,,Mislio sam da smo ja i ti najbolji prijatelji.,,
,,Pa i jesmo! Naravno da jesmo. Zato te i želim upoznati s njom.,,
,,Jesi ti zaljubljen u nju?,,
,,Ha? Molim?!,, Yakashi se sav zacrveni. ,,Kako ti to uopče pada na pamet?,,
,,Hahahah! Ma dobro, dobro, smiri se!,, odgovori Kyno.
,,Heeej dečki! Tu saaaam!,, čuo se u daljini povik. Yakashi i Kyno se osvrnu oko sebe i ugledaju Mae kako se bori sa kišobranom kojeg je vjetar toliko silno htjeo otpuhati.
,,Zdravo ja sam Kyno.,, započne on prvi pružajući ruku u znak prijateljstva. Mae se sva zacrveni te pruži ruku i ona, tiho odvraćajući: ,,Ja sam Mae.,,
Stajala je tako i piljila u njega cijelu vječnost dok je iz transa napokon nije trgnio Yakashijev glas.
,,Onda jel idemo do tebe?,,
,,Naravno. Sljedite me.,,


12:38 | Komentari (47) | Print | ^ |