utorak, 15.04.2008.

dvadeset i peti post - malo podrske gay ljudima (bez obzira sta bilo tko od vas mislio)

primjetila sam da se vec odavno nisam posvetila meni (sebi) na blogu...tocnije zanjih par posteva sam pisala vrlo malo o onome sta se desava u mom zivotu

Image Hosted by ImageShack.us


ne zelim vas zamarat jer znam vrlo dobro koliko je zamorno citati necije glupe tekstove o skoli i ljubavi (kao da toga nemamo dovoljno i kod nas samih)
u nedjelju sam zavrsila na hitnoj (sad svi teski uzdah) ...ne brinite sad je vec sve ok


Image Hosted by ImageShack.us


desilo se to da me dobro ukljestio zivac u ledjima i nisam mogla maknit sa sobom..tek se danas krecem kolko tolko dobro...pijem puste tablete i uzasno mi se spava od njih al nema veze..ova dva dana me nije bilo u skoli pa time hvala marinki i tini koje mi prenose sta se desava XD
vratit cu se u cetvrtak vjerovatno...u biti stvar koja mi najteze pada u svemu tome je sta ne mogu izac vanka sa prijateljima...grrr


Image Hosted by ImageShack.us


druga novost u mom malom svijetu je da sam otvorila jos jedan blog ( Spirit of Art ) na kojem se izrazavam iskljucivo fotogafijom...znaci nema teksta vec svaki dan objavljujem samo jednu fotografiju koja mi se posebno svidjela ili mi je obiljezila taj dan...naravno sve fotografije su originalno moje
=)


Image Hosted by ImageShack.us


ovaj put pozdrave saljem lari kojoj je bio neki dan 16-ti rodjendan i ivoni koja mi je pomogla zastititi sve moje slike i tekstove (hihi)


podrzavate li gay ljude (ukljucujuci homoseksualce, lezbijke i biseksualce)?
da
ne
pollcode.com free polls


pozz by: SpaZZ


20:02 | Komentari (30) | Print | ^ |