subota, 29.12.2007.

cetrnaesti post - SRETAN BOZIC I NOVA GODINA!

javljam se samo na kratko da vam cestitam bozic (sa zakasnjenjem) i novu godinu (malo ranije). za bozic se nisam mogla javiti jer sam imala zabranu koristenja kompjutera (predoziranje ahahhah (zezam se)). a za novu godinu se takodjer necu moc javit jer cu biti u splitu na proslavi sa ekipom pa eto...
i jos jednom SRETAN BOZIC I NOVA GODINA SVIMA KOJI SVRATE NA OVAJ BLOG ( pa i onim neimenovanima =)).

i jos jedna stvar:


PORUKA OD EMO SWEETY-a (toni) svima koji ga citaju:
ocekujte moj povratak polovicom prvog mjeseca. jako mi je zao sta ce toliko potrajat popravak ali trenutno nisam u mogucnosti priustiti si tako nesto. nadam se da me razumijete. sve komentare i novi post cu nadoknaditi cim dobijem kompjuter nazad. jos jednom svima sretna nova! =)
kiss


p.s. sorry veliki svima sta je prosli post bio onoliki...i prica se ne nastavlja (4:3 je rezultat)...eto...

pusssssaaaa svima i hvala vam sta me citate


15:33 | Komentari (34) | Print | ^ |