nedjelja, 02.12.2007.

dvanaesti post - izlozba

evo nije me bilo stvarno dugo i nisam nikome odgovarala na komentare i sl. pa se ispricavam radi toga. bila sam ovih dana dosta zauzeta skolom a i pripremanjem izlozbe =)
khm...evo kako se vidi iz naslova danas je glavna tema - izloba. =)
sve u svemu stvarno je odlicno proslo i ja sam prezadovoljna. poceli smo u 4 sata pa sve do 7 ipo. iskreno nisam stvarno ocekivala toliko puno ljudi i nisam ocekivala da ce ljudi toliko hvaliti moje radove, zadrzavat se da ih bolje pogledaju pa cak i kupovati slike. :P

Image Hosted by ImageShack.us

ja :P

ma necu puno duljit jer mi se stvarno ne da pisati post a moram ga napisat jer je stvarno vise red...heheh...pa cu vam jos samo rec par stvari...zaradila sam puno love prodajom slika otisle su mi skoro sve slike (lol)....prezadovoljna sam...za kojih godinu dana mozete ocekivati novu izlozbu....vec radim na novim animacijskim radovima....=)...eto...
eh da i ovim se putem zahvaljujem svima koji su posjetili moju izlozbu a posebno mojoj mami koja mi je bila najveca podrska u svemu i igoru koji mi je ustupio prostorije odreda i svoje vrijeme za organizaciju svega. hvala! =)

i sad malo slika.....=)

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

ja i seka :P

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


pozz svima ...=)


15:53 | Komentari (32) | Print | ^ |