nedjelja, 04.11.2007.

osmi post - milijun malih sitnica a nista vazno

evo za pocetak da vratim istom mjerom
necu rec o kome se radi ali vrlo mi je drago da smo se upoznali i drago mi je sta si ti tako dobar i spominjes me u svom postu pa evo da ti izrazim prijateljstvo i spomenem i ja tebe. ti si jedna vrlo posebna osoba i nemoj to nikada zaboravit!
znas, i blog ponekad moze biti cudo...

Image Hosted by ImageShack.us


mislim da sam zadnji put spomenila kako pocinjemo sa pituravanjem novih prostorija...e pa u ovih (mislim) tjedan dana smo vec sve zavrsili. ispalo je predobro. jedna prostorija je plava, jedna zelena, jedna roza, jedna narancasta a jedna je sa otiscima ruku u raznim bojama.
anyway ja sam se jutros trebala probuditi i otic pomoc njima prenositi namjestaj ali mi se alarm ugasio i zaspala sam...a kad sam se probudila docekalo me 300 propustenih poziva i 50 poruka hahahahha...

Image Hosted by ImageShack.us


cula sam se danas sa ekipom da ih pitam kako su prosli na lipsusu (za one koji ne znaju to je izvidjacko orjentacijsko natjecanje u rijeci). gepardi (muska ekipa) su osvojili prvo mjesto a moja ekipa dalmatineri (inace ,,djeca,, kojima sam ja vodnik) su bile desete. sve u svemu kazu da su preumorni pa ima ja saljem puuuunoooo kissova da brze prodje =)

Image Hosted by ImageShack.us


bila sam danas na francuskom i dosla nam je neka nova ucenica. zenska je ok i starija je od mene godinu dana ali sta moze pricat maaaajkoooo mooojaaaa....

Image Hosted by ImageShack.us


pitala sam mater hoce li mi kupiti tregere a ona je rekla da hoce...sad neznam je li to bilo onako iz okrutne sale ili je stvarno mislila...iako ja mislim da se salila jer nije bas da preferira moj stil...ma boli me briga...
izjavila sam neki dan da kad sakupim 400 kn da cu si kupit sama starke koje vec duuugooo prizeljukujem. ona je rekla sa ako budem dobra da ce mi u roku od sljedeca 2 mjeseca dat dovoljno love da si ih kupim...weeeee...nego, sta ja inace nisam dobra...ccc...
ali svejedno da i ne dobijem pare racunala sam da bi vec kroz ovaj mjesec mogla kupit ako ne potrosim ni kune sta ustedim jer imam dobit placu od 150 kn i djeparac od 150 kn i jos ustedim ovako i iz kase onaj sitnis sta imam i taman ehheheh...lol

Image Hosted by ImageShack.us


skuzila sam neki dan kako obradjivati slike na kompu i sad sam uzivljena u to. ova moja slika u boxu takodjer je obradjena. ako itko im zelju da mu obradim sliku neka mi se javi u komentarima i zamoli. lol
e i izlozbu cu morat odgodit za jedno tjedan do dva jer mi se otac vraca pocetkom 12 mj pa radi njega. a ionako jos nisam pripremila ni plakate niti odabrala radove niti uokvirila to sve itd....

Image Hosted by ImageShack.us

ovo sam ja (takodjer jedna od obradjenih slika)

inace pokusavam nagovorit mater da mi da odobrenje z busit usnu, pa mama ako ovo citas pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizzzzz???????

aj citamo se...


22:09 | Komentari (38) | Print | ^ |