četvrtak, 25.10.2007.

sesti post - sutra putujem

evo da vam se javim. sutra putujem na kresevo i ostajem tamo 3 dana. alen slavi rodjendan, ali navodno ne ide na kresevo. ma nema veze, slavit cemo mi bez njega. inace tema bivka nam je halloween i kuca duhova pa ce bit zanimljivo. ide nas dosta.............
danas sam nesto posebno tuzna iako i nemam bas neki pravi razlog za to (a mozda ni neznam koji je tocno). valjda to hormoni djeluju na mene.
trebala sam se danas nac sa elenom ali ona nije mogla jer joj dragi dolazi danas u split pa se ide nac s njim, tako da me to malo spustilo jer sam se veselila popodnevnoj kavi i tracanju.
razgovarala sam jucer sa materom oko mog stila i ponasanja. rekla je da je zabrinuta za mene da se ne pocnem drogirati ili da mi nesto suludo ne padne na pamet. ni ne cudim se sta joj je reakcija takva nakon svega sta smo prosli u zadnje 2 godine. ja sam sigurna u sebe i znam da necu podleci nekom glupo nagovaranju drustva tako da se ne brinem...
danas sam trazila da me voditeljica pusti doma sa zadnja tri sata jer sam se doslovno grcila po klupi od menstrualnih bolova. eto, jos 3 sata za opravdat... i tako sam se nasla doma u svojoj sobi (sa novim tabletama =) i kako mi je bilo dosadno isla sam se malo slikavat sa mobitelom. mislim da sam ispucala oko 200 slika i nekoliko videa. uglavnom sam se zezala i snimala sebe kako pjevam (bolje da ne vidite to nikada u svom zivotu) ali ima i par dobrih slika pa pogledajte:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i evo jos 2 videa od Fall Out Boy i Panic! At the Disco (nisam mogla uplodat tnks fr th mmrs od Fall Out Boy jer nesto ne valja pa mozda nekom drugom prilikom)....uzivajte, pa vam se javim nakon bivka....




22:30 | Komentari (14) | Print | ^ |