subota, 20.10.2007.

peti post - dodji meni ovamo...sad cu da te popapam!!!

znate sta ljudi malo sam se razocarala...nekako mi preslabo komentirate...pa dajte ono ako vam se blog ne svidja recite ili barem ostavite komentar da znam da ste bili ovdje. lol
stvari su se okrenile na bolje...dobila sam komp natag i sve ok. bila sam i u shopingu i opet sve ok.
ugl, poanta ovog posta je da vam kazem da u 11 mjesec imam izlozbu likovnih radova (sve pise u boxu lijevo), pa sam vam htjela stavit par slika da prokomentirate da vidim brem pocena misljenja o mojim radovima.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

PRVA FAZA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

DRUGA FAZA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

TRECA FAZA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I CETVRTA FAZA

ovo nije jos dovrsen rad...treba to jos bojat sjencit i doradjivat, ali eto cisto me zanima vase misljenje o mojem radu u animaciji. pa onda?
komentirajte!
lol


22:31 | Komentari (11) | Print | ^ |