četvrtak, 18.10.2007.

cetvrti post - zasto se osjecam ovako cudno?

ej ljudi evo mene opet
ja ne mogu vjerovat da mi se ovo dogadja...naime...zaljubila sam se preko usiju i to u jednu stvarno stvarno super osobu. ali kao sta je vec poznato ja bas i nemam srece u takvim stvarima pa mi se i ovaj put potrefilo da je ta osoba zauzeta. bile smo jucer vanka i bilo je bas super i svaki put kad je vidim zagrli me i meni onda srce lupa i osjecam se high...
joj koliko sam samo puta mastala da je poljubim i da mi onda ona uzvrati i da sve bude super divno krano blablabla...i sta je najbolje jesam imala priliku za tako nesto ali nisam zato imala je**** hrabrosti. neznam...jednostavno mi je preglupo uletit odjednom i poljubit je a opet to je tako romanticno hahah.
neznam...stalno razmisljam o njoj...i neznam...joooj
inace bez kompa me ide super i uopce mi ne fali (iako ja dobro znam da ce kad tad doci i taj dan da ce mi pofalit kompjuter). sada sam trenutno na praksi pa iskoristavam priliku da napisem nesto.
inace sve sta mi bude zanimljivo ali ne budem imala priliku napisat u postu cu ja napisat na neki komad papira pa kasnije kad dodjem do kompa objavit.
e da i htjela sam jos rec da mi je mater napokon preprzila koji cd i sad sam cijela u tome i iznova i iznova i iznova preslusavam tu muziku.

hehe, a jutros me mater probudila u 7 sati da me pita sta zelim za dorucak. i ja njoj kazem da mi napravi otopljeni sir kad ono na kraju me docekaju mahune, hahah, a nema veze, meni glavno da je rucak i da je jestivo....
i tako sam bila sretna, i sad sam sretna i zaljubljena i sretna...
pozz
and stay emo


12:49 | Komentari (3) | Print | ^ |