Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Priča o jednom tipu. I o djevojci koja će mu promijeniti život. A ostalo ćete saznati čitajući.

website-hit-counters.com home page
Learn more about SEO web optimization promotion.

Mail


hmm...možda je ovo glup potez, a možda i nije ali vidjet ćemo
evo ovako...ako netko ima bilo kakvih pitanja o priči, likovima i slično, bilo što pošaljite na mail

emeraldeyesblog@hotmail.com

e da i potpišite se blogerskim nickom...tako da znam tko je xd

priču nemojte kopirati ni na koji način, ako želite pisati potražite inspiraciju u ljudima oko sebe, a ne u tuđim pričama....
stvarno ne bi voljela vidjeti svoju priču, ili nešto što liči na nju negdje drugdje
ako želite obajviti još negdje, obavezno pitajte

credits.

Designer
Basecodes
Adjustment

The mistake
10.04.2009.

Ne znam zašto me se ta cura toliko dojmila. Jedna obična balavica. Arogantna balavica. Doduše, balavica s prekrasnim tijelom. Ne, Zorane izbaci je iz glave. To su samo nepotrebne komplikacije. Iako, zaboravio sam kako ljubavne igrice sa srednjoškolkama mogu biti zabavne.
Okrenuo sam se na bok, pogledao koliko je sati. 3 ujutro. Ustao sam se iz kreveta, bio sam sam. Uvijek sam sam. Samoća mi godi. Sjeo sam u dnevni borak, uzeo daljinski i počeo prebacivati programe. Ništa. Ništa. Stari ljubavni film. Poznat mi je. Glavna glumica ima zelene oči. Bijesan zbog te činjenice odlučio sam ispucati energiju plivanjem. Jedna od prednosti ovog starog ljetnikovca bila je i privatna plaža. Bolje rečeno, privatna špilja.
Mjesec je obasjavao more koje se prostiralo ispred mene. Nisam se previše obazirao na taj prizor. Uronimo sam u more i počeo plivati. Do drugog kraja obale i natrag. I tako jednom, dva puta, tri puta, i tako satima. Nisam trebao dodatnu energiju. One zelen oči su me tjerale naprijed. Kad sam izašao na plažu sunce je već bilo na obzoru. Iscrpljen, zamračio sam sobu, stavio mobitel na vibraciju i otišao spavati. Nisam bio sposoban za išta drugo.

Probudilo me zvono na vratima.

„Prokleto zvono. Spavam tek pet minuta. Prvo vrućina. Onda neželjni posjetioci.“ , rekao sam gotovo ravnodušno. „Očito mi nije suđeno spavati.“

Navukao sam prve hlače koje su mi se našle pod rukom. Majicu nisam obuko, bilo je prevruće.Po kući uvijek hodam bos. Krenuo sam otvoriti dovrišna vrata.
Nora, naravno. Sređena za izlazak u crnoj pripijenoj haljini, izvrsnog dekoltea. Prizor koji mi se iznimno svidio.

„Nora, uđi. Oprosti, upravo sam se probudio.“, objašnjavao sam nedostatak odjeće na sebe. Očito joj to nije smetalo. „Trebaš nešto?“
„Zorane, zvala sam te najmanje deset puta. Što je s tobom danas?“

Otišao sam po mobitel. Deset propuštenih poziva. Ostao sam šokiran brojčanim stanjem na ekranu. Osam navečer.

„Prespavao sam cijeli dan.“, zaderao sam se iz spavaće sobe.
„Gdje ti stoji alkohol? Da nam napravim piće prije izlaska.“
„Pogledaj u kuhinji. Ispod šanka.“

Prije izlaska?! „Upravo sam pristao izaći s njom.“, izgovorio sam potiho bacivši se na krevet.

„Izvoli“, izgovorila je smještajući se na krevet pored mene. Prihvatio sam čašu popivši sve. Na trenutak sam zatvorio oči. Odjednom sam osjetio Norine usne na svojima. Nisam se opirao. Uzvratio sam poljubac. Spustio sam naše čaše na pod. Nora se nije obazirala na to. Nastavila me ljubiti. Otkopčao sam njenu haljinu, otkrivši u potpunosti, njeno puteno tijelo.“


* * * *

„Saša me zvala.U East- Westu su.“ govorila je još ležeći u krevetu. Otišao sam po još jedno piće. Trebalo mi je. Nora je bila presretna. Osmijeh koji me uvijek iritirao sjao je sad na njenom licu. Očito misli da samo sad zajedno. Ja nisam dijelio to mišljenje. Ponovno sam si zakomplicirano život. Ne znam čak ni je li vrijedilo komplikacija. Greška.
Kao uvijek East-West je bio pretrpan. Glazba mi je odgovarala. Nisam čuo Norin glas. Nisam ga niti htio čuti.
„Stol pored šanka“, zaderala se Nora. Probijavši se do toga stola pozdravljao sam se s starim prijateljima. East-West je uvijek bio popularan. Kad sam se probio do stola, nisam mogao prepoznati koje mi je boje bio obraz. Previše različitih ruževa. Nora je kiptjela od ljubomore. Saša mi je pružila maramicu. Valjda će se Nora pohvaliti njoj i Tini. Odmah su otišle napudrati nos. Kodna riječi za tračenje, u ovom slučaju kodna riječ za objavljivanje Norinog trijumfa.

„Zašto je Nora tako sretna?“
„Zašto je Nora tako sretna? Nora, Nora, Nora...doma sam smo dva dana, a sve o čemu smo mi razgovarali je Nora. Ne mogu se okrenuti a da nju ne vidim, ne čujem. Uvijek mi je za petama. Nora je tako sretna jer sam ja, Marko, kreten. Kreten kakvog nema.“
Samo su se smijali.
„Stari, smir se. Nisi valjda ponovno?“
„Naravno da jesam. Ponovno sam završio u krevetu s njom.“
„Moram ti onda odati priznanje“, počeo je Borna „jer to nije bilo koja ženska. To je Nora. Nora koja je smrtno zaljubljena. A ti se s njom poigravaš. Nora, tvoja stara prijateljica. Da je to tko drugi, rekao bi, hajde uredu, zabava za jednu noć, ali nije nitko drugi. Zajebao si stvar, a sad se vadi kako znaš.“
„Znam. Moram to srediti jednom i zauvijek. Ali ne danas. Sutra.“
Jedino je Igor kako i uvijek šutao. Nikad ga ta situacija s Norom nije previše zanimala. To ne znači da nije imao mišljnje o problematici. Jedino što bi on uvijek rekao bilo je :“Ili budi s njom, ili ju otkači jednom za svagda.“ Imao je pravo. Nora se još uvijek hvalila mojim ulovom.

„Cura s šanka časti“, izgovorio je konobar mehanički pokazujući na nju.

Okrenuli smo se pogledati tko nam je platio piće. Igor je, vidjevši , da nas časti cura s stijene, rekao konobaru da vrati piće. Uzeo sam viski u ruku i krenuo prema njoj.

„Čemu mogu zahvaliti na piću?“
„Možda nakon njega skupiš snage za onaj skok. Možda.“
„Ne trebam doping za takvo što.“
„Ne znam baš. Ono što sam vidjela bilo je baš suprotno. Vidim da tvoji prijatelji ne prikupljaju hrabrost. Možda viski nije njihovo piće. Možda Cosmopolitan?“
„Ako ih misliš razbijesniti, to je pravo piće?“
„A što ako mi je to namjera?“
„Odustani od toga. Pođi se igrati u svoj pješčanik.“
„Mislim da sam ja jedina ovdje koja je prerasla pješčanik.“

U njeno glasu se ponovno čula arogancija. Izgledala je još bolje nego prošli dan na stijeni. Uska bijela haljinica savšeno je naglašavala sve atribute njenog tijela. A valovita kosa joj se spuštala niz leđa. U njenom izgledu nije bilo ničeg napadnog, ničeg pretjeranog, ničeg degutantnog.

Odjednom sam osjetio siloviti udarac dlana na desnom obrzu. Očito je pudranje nosa završilo. Nora je, bijesna stajala ispred mene.

„Kako volim ovu pjesmu. Idem plesat s nekim.“ , cura je uzela piće i hihotajući se otišla u unutrašnjost kluba.

„Zahtjevam objašnjenje. Odmah.“
„Nora, nemam ja tebi što obašnjavati.“

Bijesan, otišao sam do stola, bacio nešto novca i izjurio iz kluba. Premišljao samo ne bi li se vratio. Pokušao pronaći djevojku sa stijene. Ne, dosta je bilo svega za danas. Desni obraz me još peckao od Norinog šamara. Jedino što mi je bilo na umu, bio je, krevet.

12:56 - Komentiraj ( 8 ) Print - On/Off