On The Edge - Em8

četvrtak, 07.04.2005.

Glazba i LalaLand

Vrijeme je da posvetim par redaka i svojoj drugoj najvećoj strasti uz košarku, koja povremeno prelazi u veću strast nego i sama košarka. Govorim o glazbi i to glazbi općenito jer otkad sam počeo slušati sve živo mislim da sam preslušao sve moguće žanrove i u najmanju ruku 500 različitih albuma...keep in mind, to je u najmanju ruku.
Počeo sam vrlo rano uživati u glazbi, još oko trećeg osnovne i to zamislite odmah krenuo s rockom. Bez zeke i potočića i tih sranja. Sjećam se da je prvi album koji sam imao djelo Majki, Barinog benda. Sve je bilo super dok jebenom Dini nisam posudio cd i on mi nikad nije vratio. U to vrijeme Metallica je vladala hit depo ljestvom i već tad sam se ufurao skroz. Rock je bio #1.


Mislim da sam što se tiče glazbenog znanja već tad bio dosta napredan.
Nakon toga, negdje oko 7mog razreda samo se ekstremno zatupio. Počeo slušati rap, nu metal i izvođače tipa 2Pac, Dr Dre, Linkin Park, SOAD itd. SAČUVAJ BOŽE. Ljubav prema rapu je ostala ali definitivno ne ona koja je tad bila, naime nisam baš previše znao o glazbi i slušao sam dosta loših stvari. Linkin Park..sramim se sam sebe, sad ih ne mogu smisliti, dobrim dijelom zbog ekstremista u mom razredu koji nas sve davi idiotima. Negdje prošle godine sam fino unaprijedio rap znanje i poečo slušati dobre stvari. Special thanks to Jeromeu i H3S-u
Imao sam i punk fazu ali ne kao većina nabrijanih balavaca koja nisu čula dalje od Blinka i Green Day-a, dva benda koja ne podnosim. Offspring mi je najdraži band svih vremena, bez obzira na žanr a čuo sam još i brdo dobrog punka, od misfitsa, AFI, dead kennedys, sex pistolsa itd.
Imao sam i reagee fazu.
Uglavnom čuo sam svega i svačega, imam svakave glazbe i uživam u dobroj glazbi, bez obzira na dosta faktora. INače moram posramno priznati da sam kao klinac premda sam volio rock ipak bio malo tup pa tu i tamo znao poslušati koji boy band :(
No sve u svemu smatram se glazbenim znalcem, iz svih žanrova koje slušam.
Danas mi dođe lik, onako kao nabrijani punker i popričamo malo o glazbi i lik nije čuo dalje od blinka. Daj bježi jebote.
Sve u svemu živila glazba. Jedino što ne mogu smisliti su techno i narodnjaci...i svi slični derivati.
To mogu samo pjevat kad sam pijan no tad da pjevaju "Emil je idiot" opet bih pjevao jer baš ne razlikujem dosta stvari. No regardless ŽIVILA GLAZBA!!!!!!
Moji najdraži bendovi i izvođači: Offspring, Pearl Jam, SOAD, Hladno Pivo, Urban, Nas, 2Pac, Aesop Rock, RHCP, Goldfinger, Aerosmith, Bob Marley, Clash.. Ima ih još mnogo.

Sad malo o Lakersima.
Sezona je gotova za Lakerse no večeras je interesantno. Znate da u LalaLandu drame nikad ne nedostaje. Sve oči su uprte u Phil Jacksona, čovjeka koji je Bullse odveo do 6 naslova i Lakerse do 3.
Naime, danas protiv Rocketsa Jackson će biti u loži sa Dr Bussom i zajedno će gledati Lakerse.

Kćer vlasnika Lakersa je Jacksonova dugogodišnja djevojka i to bi mogao biti još jedan faktor za Philovu odluku. Osobno mislim da mu situacija odgovara. Phila mnogi sumnjaju jer je osvajao naslove a nije razvijao ekipe. Kad bi uspio Lakerse odvesti do naslova i veliki ego Bryanta smiriti bez sumnje bio bi smatran najboljim trenerom svih vremena. Phil zna da je jedno i drugo moguće i da će na kraju on dobivati pohvale.
Osobno predviđanje je da će Jackson biti novi trener Lakersa a i ne samo to. Imam felling da će Jackson dobiti i mjesto GM-a Lakersa i šefa svih operacija, nešto kao Popovich u Spursima.
Imam dosta mišljenja o tome i na neki način i ne želim Jacksona jer mi se par stvari ne sviđa no 9 prstena je ipak 9 prstena.

Menij je danas bio ok dan, toliko o meni, hvala na pitanju

Adios amigos

07.04.2005. u 13:49 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Sve ono što vas ne zanima.


Net kontakt

E Mail: emil2k6@net.hr
ICQ: 302-500-374


Blogovi u okolici

Drito
Gunner
Orsc
N0p
Dino
Rise
Soniqa
ZnTim
Luuuuke
Nabrijani
Mali Marko
Lenic
Jerome
Skipper
TorcidaGS
Mima21
Nogometasica

Ako želite da vas
dodam ostavite poruku