On The Edge - Em8

nedjelja, 03.04.2005.

Uh huh

Vjerovatno nitko živ ne zna za ovaj blog no fora mi pisat hebiga.
Jučer nakon košarke izašli van i opet se napili ko krave. Ono, totalno smo popizdili ove godine, svaku subotu smo mrtvi. Sve bilo ok dok nije padala dum dum votka jedna za drugom, nakon kakvih 7 bilo je gotovo.
Bio prepijan za bilo kakve aktivnosti i sl...čitajte između redova
Najjači dio večeri je kad smo oko 1 pod vodstvom Jukija sjurili se u Hotel Ana gdje je bila nekakava fešta, sjeli za stol i žderali pečenku :D Cijeli hotel je gledao nas par, kasnije doše i cure, umirale od smijeha i tako Jebeno
Kasnije usljedio razzgovor sa Marijanom i tad sam ostao totalno pod dojmom.



Kaže lik da se moram vratiti košaraci i treniranju jer kao moj dribling s vrha rekta mnogi vježbaju godinama, za moju skočnost bi mnogi ubili a felling koji imam za igru je poseban.
Tim razgovorm ego mi baš ljepo narastao. Vidjet ću što ću dalje, kad se skroz otrijeznim, sad sam još djelomično u drugom stanju :D

Ne da mi se više pisat

Uglavnom danas ću cijeli dan provest na igralištu, bit će ekipe i nadam se daće biti dobro. Jučer sam nekako sjebano zakucao iz veće udaljenosti i razbio se na leđa pri pada ali sve je ok.

Lakersi, evo opet spušili, ovaj put jedan razlike od Spursa.
Butler treću utakmicu zaredom preko 20 koševa, igra jako dobro kao druga opcija i bit će jako dobra puzlica za trade ovo ljeto.

Peace, adie, hasta la vista

03.04.2005. u 08:44 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Sve ono što vas ne zanima.


Net kontakt

E Mail: emil2k6@net.hr
ICQ: 302-500-374


Blogovi u okolici

Drito
Gunner
Orsc
N0p
Dino
Rise
Soniqa
ZnTim
Luuuuke
Nabrijani
Mali Marko
Lenic
Jerome
Skipper
TorcidaGS
Mima21
Nogometasica

Ako želite da vas
dodam ostavite poruku