On The Edge - Em8

petak, 01.04.2005.

The New Guy



Evo došlo je i vrijeme da i ja otvorim svoj blog u kojem ću pisati o dosta stvari. Najviše o predragim mi Los Angeles Lakersima, košarci općenito, glazbi, ostalim sportovima, malo o stvarnom životu i slične baze.
Zovem se Emil, iz Gospića sam i to je dosta o meni :)
Nadam se da je ovo bilo dosta uvoda, odmah krećem na stvar.

Evo jučer se konačno vratih iz Praga, pomalo umoran no svejedno bilo je zakon. Prag je jeben grad, vjerovatno najbolji i najljepši kojeg sam ikad posjetio. Inače ne padam na arhitekturu i slična sranja no ono...stvarno je posebno
Noćni život im je totalno do daske i Prag nudi apsolutno sve, od dobrih starih pivnica gdje se možeš opit ko čovjek do cabaret barova ;)

Apsolutno mi se sve svidjelo, od hrane/pića do multinacionalnog i multientičnog stanovništa što iznimno cijenim za razliku od dobrog dijela moje grupe koji diskrimiraju crnu rasu :(
Ima par sitnica o kojima ne smijem pisati i ne da mi se u detalje :D no sve u svemu Prag/Prague/Praha je zakon!!!

Lakersi su opet popušili, ovaj put od TWolvesa. Dobro je, svakim porazom si poboljšavaju poziciju u draft lutriji. O njima više u drugom postu koji ću ubrzo objaviti.

Peace zasad, hope ya"ll love my shit

Oh i BTW...otpala mi je ruka i stihl motornom pilom sam odrezao sve nožne prste...
Hebiga, zamjetih da je još uvijek 1.4, dakle dan varalica ;)

01.04.2005. u 23:05 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Sve ono što vas ne zanima.


Net kontakt

E Mail: emil2k6@net.hr
ICQ: 302-500-374


Blogovi u okolici

Drito
Gunner
Orsc
N0p
Dino
Rise
Soniqa
ZnTim
Luuuuke
Nabrijani
Mali Marko
Lenic
Jerome
Skipper
TorcidaGS
Mima21
Nogometasica

Ako želite da vas
dodam ostavite poruku