nedjelja, 04.09.2022.

....sve po 12...

....osjećam se prozvanom da sam non stop na Fejsu....e pa jesam..... tamo se radnja odvija brže, a možeš i kuhat...šetat....pit kavu....što god....

Pa za one koje to zanima....a i one koje nije briga (jer me baš briga što Vas nije briga) .... ovako izgleda moja subota!

....sin me dočeka s kavom....onda idem pljačkat banku/bakonomat ...pa na pazar.....cjenjkanje je u điru....balancane, pome, tikvice, fažoleti (ona mekana zadnja berba) ....sve kupujem po 12 kn kg.... (puno je....al konzerva pelata košta više)

natovarim sina.... pa malo na ribarnicu....lignje, srednje....40 kn kilo.... u Kirigina po kolače....na Pjacu na kavu (ona sa šlagom je isto 12 kn) .... pa u jedan dućan ....

- imate li WC dasku vulgaris?
- nemamo!
- nemate WC dasku?...ono plastika, al malo kvalitetnija
- ne!

...odgovori momak...

...gledam okolo po dućanu ....svaka wc školjka ima i pripadajuću dasku.... al vrime je od nestašica...šta ja tu znam...kad odjednom iz dna dućana čujem ozbiljan glas

- daj gospođi tu od 194 kn
- evo mog čovika. Vi mi tribate
- govorim nepoznatom tipu - nedavno smo kupili ovu drvenu dasku sa slikom Londona, al ona klizne...uvik nekako klizne
- da nije pukla?
- nije, kao iz dućana je. Tiram sina da kupi neku vulgaris, al' on voli da sjedne na London!
- ne može kupit novu ili ne želi?
- ne želi!
- znači cijela je
- ma za izložbu!
- onda nemojte kupit novu dasku. Tko još to radi. Evo Vam ova dva čepa. Skinite dasku, stavite ovo, pa zavidajte! Ako to ne pomogne onda trošite za novu dasku!
- vidiš! Ovo je moj čovik
- okrećem se prema momku koji je rekao da nema daske - a ne ka ti što zezaš stare žene
- mogu li Vam od negdi poslat kavu?
- hvala! Ne treba. Tko je vidio svaki dan kupovat novu dasku!


.... dođem kući ....gladna.... pofrigam po liganja da utažim glad....odležim malo na kauču ...i onda skuvam rižot za ručak



...popijem kavicu.... malo prilegnem na kauču.... pogledam ima li koji film....i tad su počele poruke u inbox! "Pogledaj blog!"

Znate li Vi da se u inbox tipkaju samo dogovori za sex? ....

izgori mi par balancana dok sam tražila šta uopće imam pogledat....

Poanta priče (odnosno...samo jedan dio poante)....



mogu li sad leć na kauč? Imam li dopuštenje????

- 13:31 - Gukni ako si faca (49) - #

<< Arhiva >>