ponedjeljak, 18.04.2022.

....Uskršnji lov!....

...moja baka je uvijek govorila da su zvona Crkve sv. Petra u Rimu, svojom zvonjavom u ponoć, razbacali jaja širom svijeta, pa bi svako Uskršnje jutro dočekali s lovom na jaja!...

Bio je to ljuti boj, potraga, istraživanje! Nitko od prijatelja nas nije shvaćao, dok nisu i sami došli pomoć u potrazi!
Uglavnom svake godine su jaja bila razbacana među cvijećem.... a kad bi bio loš dan....nalazili smo ih svuda po kući....čak i u mašini za pranje robe.

Kad su djeca bila mala bilo je više jaja...jer smo zvali i susjede...što više ljudi to bolje.... a kako su djeca rasla.... više ih nisi imao za koga skrivat.
Tad je moj brat, osigurao pomladak...i eto nas opet.... zaželjeli smo se lova....pa smo ponovo pronašli hrpu jaja ...šarenih.....s naljepnicama... čokoladnih...
Jednom je moja mama pronašla skriveno jaje u kasnu jesen... tad smo ih počeli brojat.... kontrola da neko ne ostane...

Pandemija je učinila svoje....nije bilo zajedničkih proslava.... ove godine pitam brata hoćemo li zajedno slavit .... kad će njegova starija kćer
- pa ćemo tražit jaja?

.. tako je krenilo... njih dvi u pubertetu i 23 jaja pobacana po vrtu. Pobjednik je tko ih više pronađe!. Velika djeca su bila pametnija pa su doveli i psa tragača!



....jaja su posvuda ...u cvijeću.... baka se dere "vruće", a ja se derem "hladno"



....na ogradi...baka vrišti "hladno", a ja "vruće"



.....svi trče gore dole....izbezumljeni, jer ono što bi trebalo bit lako i dosadno, odjednom postaje zanimljivo



....pronašlo ih se 22 komada ....svaka po 11....i tad je nastala borba....

baka se priključuje potjeri....ona je bojala jaja kapulom pa se dobro ne vide



....dječja su se lako pronašla jer su bila u šarenih boja .... pretražuje se centimetar po centimetar dvora....a ja uživam snimajući ... brat snima...nevista pazi da se ne polomi cviće...moj sin samo stoji na mjestu i vrti se u krug...nitko nije gladan....ovo je opaka bitka! Pas je izbezumljen i odbija jest...



.... tad ja pronađem ....to zadnje jaje koje je odlučivalo pobjednika!.... Osjećaj Vam ne mogu opisat! Digla sam ruku u zrak, vrisnila....kao da sam dala pobjednički gol.... svi slave, al su i razočarani što ga nisu oni našli....al to kratko traje....jer već započima druga bitka...ona s jajima...

Nikad ne možemo bit toliko stari da ne pronađemo dijete u sebi.... a i djeca se rado sjećaju nekih tradicija...ne pada im na pamet reć da su prerasli lov na jaja!


...i blog me je podsjetio izvukavši ovu sliku iz arhive....od prije više od 10 godina....





- 10:47 - Gukni ako si faca (14) - #

<< Arhiva >>