srijeda, 17.11.2021.

....svijeća za Vukovar....

.... radno vrijeme, a i ono poslije njega, provodim na Majstorskim ispitima....

Dok se u jednim radionicama rade praktični radovi, ja lunjam po ostalim. Tako sam došla pri sam kraj izrade drvenog Vodotornja u Obrtno tehničkoj školi u Splitu...



....šetala sam okolo da uhvatim neki kadar bez učenika....i bez boje koja je bila posvuda ....



...profesori su uvodili instalaciju kako bi večeras, na dnu Vukovarske u Splitu ....zasvijetlio u punom sjaju...



....u jednoj drugoj školi.... Obrtničkoj, u centru grada, učenice su pokušale slikat plakat



....dok ih gledam, ponosna sam na njih, na svoj grad i svoje blogerske prijatelje....a naročito na Kengura koji je davno još pisao o Djevojčici u plavom kaputiću

24 godine poslije



- 18:48 - Gukni ako si faca (6) - #

<< Arhiva >>