nedjelja, 26.09.2021.

...Splitski maraton....

maraton! ...šta ja znam što je maraton? ...ja "ljenjivica" kojoj je zbog napora odlaska do kafića, pukao meniskus?

....e pa danas sam na rivi gledala kako ljudi uživaju u trčanju po suncu..... Održao se 21. Splitski maraton!



Uvijek sam se pitala tko im satima čuva stvari....kad na početku rive..."šleper - garderoba" čeka trkače s njihovim stvarima...kesama....biciklama....



...a po kafićima navijači....uživaju na suncu....komentiraju
- TRČI TRČI, NEŠ UTEĆ! Oni trču. Da će trčat sazna san jučer, ali nikad neću razumit zašto. Niti je isprid njih gola ženska, niti je iza njih neko zločest i opasan. (Begizam)
- zašto je baš tih 195 m kad je od Maratonskog polja do Atene manje od 40 km? Aha....evo ga na Google ...on kaže....

...ćakula se tako dok se sa bine ne začuje "približava se broj...." tada se ustane i stane pljeskat... nije nam teško....treba podržat ljude ... jer u trenutku kad dođu na Rivu, pojačaju tempo zbog navijanja publike...



...kad shvate da si nadomak cilju godinama unatoč...




...onaj trenutak kad se ugleda cilj pa se dižu ruke da se proslavi pobjeda sa sobom...



....prva žena na maratonu je prošla kroz cilj....



...smantalo me ispijanje kave 2 sata na suncu i krenila sam doma....kad na pazaru.... evo ih...



- ajmooooo....još malo
- da Vam je samo znat koliko sam puta danas čuo to "još malo"
- al' sad Vam je stvarno još malo


...nisam mu stigla kazat da ima manje od kilometra....a malo više od 500 m....
...nisam ga pitala zašto trći ako ga nitko ne hvata?
...pitala sam se gdje je onaj momak koji je, preko Rive, jurišao maraton na dvije štake...dok su polumaratonci taman ulazili u cilj ... znači da nije zaostao za njima ni metra....kako li je on trčao preko pijeska na Bačvicama?



Sad vidite kako sport spaja ljude... svi uživaju...trčeći, boreći se sami sa sobom, grintajući uz kavu, komentirajući, navijajući .....
Kažu da je pobjedio onaj koji je prošao kroz cilj u manje od 6 sati! E pa čestitam im!!!


našla ga na slici Duje Klarića...


- 18:25 - Gukni ako si faca (8) - #

<< Arhiva >>