četvrtak, 19.08.2021.

...ah taj turizam!...

Ovo je godina brojeva. Broje bolesne, zdrave, cijepljene, auta na A1, noćenja, goste, potrošeno, naplaćeno, cijene….. a onda ispod njih idu razne kritike…. Naši gosti nisu zadovoljni, možemo mi i bolje…

Sinoć pročitam kritike gostiju i vloggera koji su valjda očekivali da će svi padat u nesvijest zbog njihove nazočnosti:
- u Splitu i Dubrovniku su nezadovoljni zbog velikog broja turista!
- cijene i nisu toliko velike, jeftiniji smo od Venecije, ali nije uspjela uštedit na ljetovanju!!!
- kamenje na plažama je oštro!
- sve što vrijedi vidjet je skriveno od pogleda (mislio je na zabite vale do kojih se može doći samo brodom)
- malo je zabavnih sadržaja!

...i tko to kritizira? Najviše Francuzi i Englezi!

Željela bi vidjet kako on ljetuju u svojoj zemlji? Kako se ponašaju? Pada im li na pamet da u tuđoj zemlji ne smiju radit ništa zbog čega bi mogli platit kaznu? Pa zašto onda kod nas rade ono što im doma ne bi palo na pamet. Epidemiološke mjere su u Francuskoj strože nego u nas...pa ako zanemarimo zabavu.... mogu ja opisat svoje ljetovanje u Lyonu. Gradu pod zaštitom UNESCO-a (isto kao i Split i Dubrovnik)

Zbog zabrane pušenja nismo išli u hotel već smo tražili stan u najam...al ne bilo kakav.... negdje u centru, novogradnja s terasom...i nađemo ga... stan s dizajnerskim namještajem, 10 m kuhinje po narudžbi, bar za koktele s kafe aparatima, ogromna kvadratura, novogradnja, čuvar... Dogovor je bio da dolazimo u 14 sati, ostajemo 5 dana i odlazimo do 8 ujutro. U 14 sati nas čeka žena u skupom odijelu i kaže da ne možemo u stan jer da ga ona nije očistila ni namjestila (na lošem engleskom) te da dođemo iza 17 sat! Tada sam je ja na francuskom upitala što ona misli da ćemo radit s kuferima po gradu još 3 sata i na suncu....pa se malo iznenadila i uzela kufere (a da stan nismo ni vidili). U 17 sati stan je bio očišćen i ona je meni počela pokazivat kako se pale aparati, mikrovalne, pećnice, gdje je sol, mašina za robu, za suđe.... te je ostala začuđena kad sam rekla da nam treba samo kafe aparat jer ćemo jest samo u restoranima.

Nasred jedne sobe bilo je sušilo s posteljinom koja se sušila.
Peti dan smo dobili mail od gazde da prije nego odemo skinemo svoju posteljinu i upalimo mašinu za robu, razvrstamo smeće i bacimo ga u kontejnere u podrumu (čuvar će kazat gdje)
Čišćenje stana smo platili 75 €!

Unatoč ovome nije mi palo na pamet da zovem novinare, a niti da tipu ostavimo loše kritike.

..a grad? ne da su posvuda gužve....



...već naoružani specijalci kraj metalnih ograda spriječavaju demonstracije



....dok se preko rijeke drugi demonstranti odmaraju za vrijeme štrajka!



Lyon se smatra svjetskim gastronomskim središtem: Nagrađivani restorani posvuda....ali rade od 12 do 15, te od 18 pa nadalje. Kad smo u 15,30 sjeli na neki trg u nešto što je ličilo na kafić/slastičarnu, a zapravo je bio restoran....svi su bili u šoku i decidirano mi rekli da kuhinja više ne radi i da se djelatnici samo druže. Na moje šarmiranje da bi se i mi družili jer su vrućine i nešto bi popili...dobili smo kavu, pitu od jabuka i sok...



....gdje je ovdje HACCAP? Kuhana hrana se prodaje na parkingu uz svježu ribu, a kruh u restoranu je zaboden u brokvu (ovo mi se čak i sviđa, al priznajte da nije higijenski)



....rijeke su šporke al ne od smeća što ih bacaju turisti...kao što kod nas razbijaju boce po Bačvicama i čupaju tamarise....



... građevinski radovi su posvuda...na ulici...i na novoj skupoj zgradi s apartmanom prepunom dizajnerskog namještaja i dizalica betona i šute



...mogu stavit i smeće viđeno na ulici,... al osim njega posvuda ostavljaju prijevozna sredstva....pa moraš pazit kako hodaš



...a da ne govorimo o starim djelovima grada, gužva, nered, prašina....



....a konobar koji bi, kod nas, ovako nosio čaše završio bi na glavnom dnevniku kao primjer loše edukacije



Turistički uredi su posvuda, ali je signalizacija jako loša.... tako mi kolega, koji je bio 4 dana u Lyonu nije znao da imaju Metro....a mi smo 2 puta ušli u podzemne garaže misleći da je ulaz u Metro....
Ah da...noćni život ....khm... bilo je muzike po restoranima, ali smo tražili zabavu pa smo išli u Hard rock cafe.... to je običan bistro s puno vrsta piva...



Mogu još toga nabrajat, ali mi se ne da....jer nam je bilo lipo.... mi smo se zabavili sa svim njihovim manama i vrlinama.


- 10:38 - Gukni ako si faca (14) - #

<< Arhiva >>