utorak, 17.08.2021.

...trač na trač...

... tko me poznaje, zna da sam, godinama, svako večer od 19,30 do 22 sata sjedila na prvom visokom stolu na rivi čuvajući kuću u kojoj je boravio otac psihoanalize, Sigmund Freud .... kavu sam volila popit i vikendima....al od 12 do 13,30... to se zvalo "biti na osmatračnici"!

...netko bi me vidio slučajno, u prolazu....a drugi su me došli potražit jer su znali da sam tu...



...vrimena su se promjenila i nije mi više interesantno ić na rivu ni u koje doba dana .... i to je život....

...ipak, ove subote, prođem preko rive i zastanem... sjednem na stol u hladu (tzv "prvi red do mora") ....iza mene 5 prijateljica, sjede i veselo čavrljalu....:

- ma znaš ga, radio je u xxx i imao je brod usidren na yyy, a njegova žena je bila glavna na xyxy .... (i izgovore čovjeku ime i prezime) ...e pa napravio je dite onoj maloj... (opet ime)...pa se mala, nakon 20 godina, išla udat i mater je nagovori da potraži oca koji joj je odmah kupio poklon, pa je onda ona brinula o njemu i on joj sve ostavi. Tako je lipo uredila stan ....

.... sve me ovo uopće nje zanimalo .....al gospođe su bile tako glasne da ih se nije moglo ignorirat.... cijeli život nekoliko njih sa svim sretnim i nesretnim trenutcima, zajedno s kostimografijom i scenografijom sudionika stao je u manje od 4 min.

- ipak više sreće imaju oni u dogovorenim brakovima! (opet osobni podaci tipa koji je bio zaljubljen ali je bio obećan (!?) pa ju je ostavio i oženio djevojku koju su mu roditelji našli. Tako su se njih dvoje, potpuno nezainteresirani, oženili i sretno žive. Zaljubili su se s vremenom. On nju jako pazi i poštuje. A veliku je ljubav prekinuo i opet je bio sretan (težak uzdah) ... a ona....

... još 4 sudbine u 3 minuta...s očitom ljubomorom što postoje velike ljubavne priče sa sretnim završetkom...

- znate, vjerujem da se može dva puta voljeti (kaže ova iza mene....al nekako stidljivo, kao da je očekivala kritiku svojih prijateljica. Začudo sve su to "prečule" bojeći se valjda da im se ne razbije iluzija o idućoj ljubavi koja ih čeka...tu negdje... ispod palme... kraj fontane...

...da mi je znati što su o tim ljudima govorile prije 20-30 godina. Oni su bili sramota za ovo društvo.... trebalo ih nje izbjegavati, pazeći pri tome da znaš nekog tko zna što je s njima....jer one moraju bit bolje od drugih....one kojima se društvo divi jer su uglađene, dobre, s visokim moralnim vrijednostima postaju stup društva, nesretnog, bez velikih ljubavnih priča....al dobro informirane o tuđim sudbinama

Pa nije ni čudo da je Sigmund Freud tu boravio....imao je čovik posla.... nije ga trebao tražit, samo pogledat kroz prozor....pa proučavat ono što vidi :-)



....nego kakvi ste Vi s tračevima? Znate li koji trač? Neku tužnu životnu priču sa sretnim završetkom u 3 do 4 minute? ....
Treba mi za napravit zbirku ljubavnih priča zbog kojih su se ljudi nekad zgražali!




“Nemoguće je pobjeći dojmu da ljudi često koriste lažne standarde mjere – da traže moć, uspjeh i bogatstvo za sebe i dive se navedenom kod drugih i da potcijenjuju istinske vrijednosti u životu.” (Sigmund Freud)


- 19:05 - Gukni ako si faca (16) - #

<< Arhiva >>