utorak, 15.06.2021.

....allo....allo....

Kako pozdraviti nekog preko mobitela? Uglavnom kad nas netko nazove vidimo tko je.... a ukoliko se radi o broju koji nam nije memoriran tad najčešće s druge strane čujemo pozdrav koji uzrokuje automatsku reakciju

- Dobar dan!
- Kako ti znaš jel mi dan dobar ili nije? Da mi je dobar sigurno se ne bi tebi javljao na telefon!


....

- Dobar dan! Pri telefonu Domagoj!
- ništa ne kupujem!
- ništa ni ne prodajem. Želio sam Vam samo reći da ste osvojili besplatan....
- GRRRRRRR.....maknite moj broj iz svoje evidencije!


....uglavnom, po bon tonu, opće prihvaćen kulturan pozdrav više nije dobrodošao!

- Kako se ti javljaš na telefon? - upitao me sin
- Prezime je! Kako Vam mogu pomoći
- ne zezaj me
- ne zezam te. Kad kažeš tko je na telefonu, čovjek poslije zna tko mu je dao informaciju!
- daješ besplatne informacije?
- za to sam plaćena.
- hoćeš reć da te ljudi nazovu i ti im kažeš....
- ja im kažem prezime, a onda oni traže gđu Elycu! Zanimljivo je što nitko ne čuje prezime. Ukoliko se javim s "Elyca je..." onda me traže po prezimenu. Nitko ne čuje prve dvije riječi!
- zar tebe nisu učili da telefon služi samo zato da nešto prodaš!
- meni telefon služi za dat nekome informaciju i onda oni na kraju meni požele ugodan dan. Ja ih ne trebam ni pozdravit!
- još ćeš platit kaznu za dilanje OIB-a?
- OIB je javan broj i nije kažnjivo ga dilat. JMBG je tajni broj, i meni ga ljudi daju dobrovoljno!
- ma nemoj me zezat. Ne mogu vjerovat da besplatno dilaš informacije dok....


...i tad mi zazvoni mobitel... na ekranu ime i prezime jednog ravnatelja



- evo sad ćeš vidit kako ti se mama javlja na telefon!

....uzimam mobitel te oštro kažem
- Ovog Vašeg bivšeg učenika treba umlatit. Naprosto ga treba dobro istuć da malo dođe sebi!
- hahahaha gđa Elyca. Nije neki problem. Dogovorit ćemo se. U čemu je problem?
- pokušava me naučit kako se javljat na telefon!
- pa meni možete i ovako....hahahaha... popravili ste mi dan


....još jedan dokaz da "dobar dan!" stvarno ne znači da je dan dobar. On je dobar samo ako onome s druge linije strane popraviš raspoloženje

A kako se Vi javljate na mobitel?





- 17:40 - Gukni ako si faca (14) - #

<< Arhiva >>