četvrtak, 17.12.2020.

...polurođendan....

....naporan dan na poslu! Gledam na sat nije još ni 10.....a meni se čini kao da je već prošla cijela vječnost. Naznaka glavobolje me tjera da se dignem i skuham kavu....

...dok sam tako napravila odmak od posla, jedna gospođa, s otoka, pričala je kako je jako nezgodno ženi jest na ulici...a svaki restoran ima dostavu. Gdje ćeš naručit dostavu dok čekaš trajekt? Kako jesti sendvić kad na brodu moraš nosit masku.... počeli smo karikirat takve situacije .... ali nam je dala temu za razmišljanje, pa smo par sati poslije nazvali jedan restoran da nam dostavi ručak. Zamolim gazdu da nam posudi pribor za jelo da ne jedemo plastičnim priborom. Dođe momak s rukavicama na rukama, s maskom na licu, sa složenim kutijama....svaka kutija piše koje je jelo, a na njoj u foliju zamotan topli kruh za jednu osobu, te pribor za jelo najprije zamotan u salvetu, a onda u prozirnu foliju.... ne može bit sterilnije nego je.... tad izvadi kutiju s tortom i kaže mojoj kolegici:
- ovo je za slavljenicu!
- koju slavljenicu? Nemamo mi slavljenicu! Pogriješili ste dostavu!


....trk do mene
- slušaj, jesi li ti naručila tortu?
- tortu?
- pa falija je dostavu! Ovo nije dostava za nas! Zovi pa provjeri


...zovem ja restoran:
- ejjj. falili ste dostavu! Ovdje nema ni jedne slavljenice!
- nismo falili dostavu! Uživaj!!!


....hahahaha... tako sam ja...u ovoj novonormalnoj situaciji....dekretom proglasila da mi je rođendan.... ne rođendan već polurođendan! .... ili pola godine od mog rođendana!



...očito je da sama trebam ukrasit tortu, ali nemam s čim....ali eto, vrijeme zabave je prošlo pa sam se vratila svom poslu....dok je torta radila za mene

Tko god je vidio tortu pitao je "kome je rođendan?" a svi su odgovarali "Elici!"

...malo po malo počeli su mi dolazit ljudi i čestitat rođendan....a tad su počeli stizat i pokloni



....u tom trenu sam priznala da mi je rođendan bio prije 6 mjeseci.... samo bi se nasmijali i čestitali bi mi Božić....

....pokloni nisu bili baš tako mali....dobila sam i šal....



....baš je lipo slavit polurođendane! Jel' to ovo novo normalno o kojem govore?


- 18:13 - Gukni ako si faca (18) - #

<< Arhiva >>