nedjelja, 13.12.2020.

....respect!....

....srijeda jutro gledamo slike iz Kokorića....užasnuta sam.... poplava je situacija na koju mi nismo navikli! ....

Da je more poplavilo....ok.....al ponornice da nekoliko metara poplave kuće.... to nama nije nešto poznato....



....kuham si kavu, brzo će sastanak kad evo Ante....pitam ga za kuću od Miljenka
- nije do njega došlo. Potopilo je 6 kuća, a on je malo dalje
- ali 3 m vode...
- i raste...

....ulazi Antonio.... mijenja se tema....

....ulazi Stjepan da pita za Kokoriće...kad će odjednom Antonio

- a mogli smo tim ljudima štogod skuhat?
- kad? - pita Stjepan
- a ja sam ribar. Znači da se kuva riba, a to ti je onda petak
- ne mogu u petak imam već obveze
- ne možete negdje samo tako doć i kuhat! Trebalo bi zvat, javit, pitat.... - upliće im se Ante
- al tu su HGSS po cijeli dan i ti ljudi bez struje, kuće....

....prolazi Ivan....hvata dio razgovora i dobacuje
- ako treba što kupit, recite!

....uzimam kavu iz aparata! Skuhana je.... eto toliko je trajao taj dogovor! ...

....petak je već poplavljeno 26 kuća...

....subota osvane slika....







....kuha se rižot od kozica....



- donili smo previše. Kuhamo i večeru! - javlja Antonio



....gregada....

....brudet u kotliću....



- u kotliću?
- to je kad u meni proradi malo one moje vlaške krvi pa ispadne brujet u kotliću. Al bi'a je za prste lizat. Stjepan Slišković je stvarno među najboljim kuharima sa kojim sam do sada imao prilike kuhati.
- hahahaha..... da "vlaška krv" ..kotlić s brujetom... arbune sijete u lito...a berete ih u zimu? To su oni "arbuni od kamena?
- skoro - odgovara mi Antonio



....to su oni.... kvraguc....zaslužuju reklamu (iako nikakve koristi od reklame danas).... Antonio Šunjić, predsjednik Ceha ribara SDŽ, ribarski obrt Marijan i Stjepan Slišković, predsjednik Ceha ugostitelja SDŽ, Konoba Galinac



"Bilo je stvarno lipo učinit bar nešto za te ljude. Sve se pojelo i svi su bili zadovoljni." - komentirao mi je Antonio

(Photo by Antonio Šunjić)


- 20:42 - Gukni ako si faca (16) - #

<< Arhiva >>