subota, 19.09.2020.

...Koji je ono PIN?...

...kad su velike vrućine smanjiš kretanje ne minimum. Zbog toga nakon posla nisam stala na bankomat iako sam znala da u novčaniku imam 10,00 kn...

...ujutro svratim do bankomata u blizini.... utipkam iznos koji želim kad odjednom na ekranu piše velikim slovima "Pogrešan PIN! Pokušajte ponovo" ...ponovo utipkam PIN....on opet pogrešan.... izvadim karticu, na mobitelu utipkam PIN za internet bankarstvo i mobitel me obavijesti da tipkam pogrešan PIN



(izvor: net)

...zastanem na trenutak i promislim, pa izvadim drugu karticu, razmišljajući hoće li mi uzeti proviziju za dizanje gotovine, kad bankomat ponovo vrišti "pogrešan PIN" ... stala sam ispred tog aparata i gledala u njega s nevjericom. Svaki dan koristim karticu u samoposluzi.....svakodnevno utipkavam taj vražji PIN.... ali neću se nervirat.... nije do mene.... do banke je.... odem na obližnji kiosk, kupim cigarete s karticom (jer tu ne treba PIN)... kupim autobusnu kartu i odem na posao... sad već bez kune u novčaniku....

....dok smo pili kavu komentirala sam s kolegicom. Počela me zadirkivat da sam ostarila..... hoće to s godinama - komentirala je...

....Koliko Vi raznih PINova i šifri dnevno koristite? Evo ja izbrojila 9 PINova i 13 šifri za stvari koje često upotrebljavam...

...kad smo bili mladi pamtili smo brojeve telefona bez problema, došli su mobiteli koji sami pamte brojeve pa smo se ulijenili...a tada su došle razne šifre i PINovi ....

.... za vrijeme marende, svjesna činjenice da nemam niti za autobus, otišla sam do bake da osobno dignem malo novaca, na ulazu u banku ubacim karticu u bankomat i bez problema predignem novac.... znači nije do banke...do zuba vremena je...


(Izvor: net)

....danas u samoposluzi dajem karticu za platit i blagajnica mi da POS aparat da utipkam PIN. Tad sam shvatila... pogrešan PIN bila je šifra od bratovih ulaznih vrata...Znači, nije do godina.... mislila sam na brata nut

(sve bi to bilo OK da brata svaki put ne zovem na mobitel da mi kaže šifru da mogu uć)


- 18:38 - Gukni ako si faca (14) - #

nedjelja, 13.09.2020.

....Elyce, vrijeme je!...

...malo Vas će shvatit da živim 100, 200, 300 i 400 m od najljepših plaža u Splitu, ali nikad ne idem na more.... teško mi je, vruće mi je, ne želim izgorit na suncu, tko će toliko hodat do mora, more nije kristalno čisto, ima previše svita na plaži.... sve su to moji višegodišnji izgovori... iako moram priznat da volim kupanje po noći (al' za to nemam ekipu i tlaka mi se presvlačit na moru) te da mi je doktor, zbog zdravlja, preporučio plivanje...

...u petak mi zvoni mobitel...

- jel' ti vrijeme?
- vrijeme? Za što?
- pa za prvo ovogodišnje kupanje!
- molim?
- nemoj molit! Temperatura mora i zraka je idealna, restoran i kafić su na plaži, nema turista ni školske djece, doći ću po tebe autom.
- u koliko sati?
- 10!
- navit ću budilicu!


...uffff.... a dobro.... nemam se tu više na što izvući....



....more je stvarno za poželit.... plaža prekrasna....



....ekipa za poželit....



....nešto za pregrist...



....visoki borovi svuda okolo



....priroda s malo intervencija u prostoru....



...priznajem da sam uživala u prvom ovogodišnjem kupanju (al nemojte to nikome reć....



(ovo je gif....zašto ne radi?)



- 18:33 - Gukni ako si faca (13) - #

četvrtak, 10.09.2020.

...blogeri na roditeljskom....

....uopće se ne uzbuđujem zbog početka školske godine. Sretna sam jer nemam školske djece i ne moram se više s tim zafrkavat, pardon, zamarat....iako suosjećam duboko s Vama kojima su djeca krenula u nove školske pobjede...

...brzim koracima grabim prema kući poslije posla. Gladna sam, a sin me čeka s pečenom kokoši za ručak čiji miris čujem na dnu ulice.... tu započima moja priča ....

Junaci: bloger Bego, moj sin Toni, pudlica Woody i pregladnila Elyca

....ulazim u kuću....namjeravam oprat ruke u kuhinji (brže mi je, a i gladna sam), kad za stolom moj brat, stavio svoj laptop.... sjedi i bulji nepomićno u monitor



- ejjjj (pozdravljam brata)
- psssssssssst
- što je bil
o (šapućem)
- roditeljski sastanak!
....iz kompjutera se čuje glas
- jesmo li svi na broju? Čujemo li se? Molim Vas javite se da vidimo kakva je veza....
- kako se pali mikrofon? Koja je ono tipka?
(nervozan je Bego)

.... nešto mlati po kompjutera i konačno se prijavio učiteljici

- što se događa (šapatom pitam Tonija)
- ima roditeljski sastanak. Žena mu je zabranila da išta pita jer, ukoliko postavi i jedno od svojih pitanja, sastanak će trajat 2 sata
- pa gdje sad roditeljski? U ovu uru od ručka kad pola njih još nije došlo s posla?
(pitam i gledam prema zdjeli s pečenom kokom.... a ona taman na nezgodnom mjestu. Ako počnem jest svi će roditelji gledat u mene... pokušavam nekako smislit način kako da dođem do kojeg zalogaja)

....započeo je roditeljski.... ma strpit ću se malo.... Bego se malo uzvrpoljio, Toni skoči i neprimjetno mu iza kompjutera gurne limenku piva.... Begu zasja oko, ja se bacim na kauč i slikajem pudlicu... Toni ode u svoju sobu i čujem ga kako lupa glavom o zid...

- ne mogu više ovo slušat! Za majku milu....
- psst....tako je i meni bilo kad sam tebi išla na primanje...


Bego shvaća da ne može pit pivo iz limenke pa šalje Toniju SMS poruku: "Donesi mi čašu!" .... Toni šeta gore dole ispred kompjutera i ne šljivi.... Bego ga doziva pogledom, ali Toni ne trza.... tad ponovo uzima mobitel ...šalje poruku... Toni ode do kuhinje i gurne mu čašu iza monitora....

....prošlo je više od sata, al Begu više nije briga.... hipnotizirano gleda u monitor i pijucka pivo....



...ja gledam u Woody-a a on mi začuđen uzvraća poglede....



prošlo je još kvarat od ure.... manta mi se od gladi.... kad odjednom se Bego diže sa stolice, otpije malo piva iz čaše i nazove nekog na mobitel

- izvini. Poslao sam ti poruku da mi doneseš čašu. Znaš, bio sam na roditeljskom sastanku pa sam pitao nećaka da mi donese čašu za pivo, al kako ste jedan kraj drugog u mobitelu, otišla poruka na krivu adresu.
- kome si poslao poruku?
(pitam ga gurajući komade mesa u usta)
- tipu iz HGSS-a
- pa poslao si ju na pravu adresu. Oni i tako služe da priskoće u pomoć kad si u nevolji


....Bego smireno odlazi....ja se nervozno bacam na kauč....glad me prošla ... zaludu sam se veselila što nemam djece za u školu.... isto me dopalo kibicirat roditeljski sastanak...



...možda roditelji slave kad dica idu u školu.....al čuvajte se nervoznih teta


- 18:59 - Gukni ako si faca (9) - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>