utorak, 28.01.2020.

...šta sad?...

...nekad se na blogu zezalo.... bilo je dovoljno da napišem u postu "ae" i dobila bih 50 komentara

...nekad se na blogu ozbiljno pisalo ... tada bi se javili kritičari i filozofirali

...nekad se na blogu pričalo šaljive priče ...koje bi izazvale tonu humoreski u komentarima

...nekad smo satima čitali druge blogere....

...a tad nam je ponestalo vremena.... tekstovi nam imaju previše slove...."ko će to sve pročitat" .

...to je bilo nekad.... sad je sve drugačije...

...sjedim u krevetu s laptopom na kolinima jer mi se renovira kuća... i gledam.u gomilu ispred sebe



...tekstovi s mog bloga 2006. i 2007. godine pripremljeni za objavljivanje, zajedno s nekim komentarima, negdje prije 10-ak godina. Prijatelj je rekao da to napravim jer da će mi poslije biti žao ako to sve propadne i nestane.... čak je riješio pitanje tiska... al' meni se nije dalo ...bilo mi je teško pustit u svijet nešto tako osobno, bez obzira što je svako slovo već odavno bilo vidljivo svima...svima onima koji su željeli sudjelovat u zabavi, kao i kibicerima....

Što sad s tim?

nemam pojma... ne da mi se otvorit i pročitat... možda jednom ...

....sada mi se ne živi u prošlosti, a svakodnevno imam dovoljno novih tema za grintanje...






- 20:45 - Gukni ako si faca (31) - #

<< Arhiva >>