srijeda, 06.11.2019.

Kako sam odustala od bloga

Bolje je napisat da sam odustala nego da sam se ulijenila? Kako god to nazvali, nemojte govorit loše o meni (znate kako kažu naše bake „neće se onda nikad udat“)

Za nepisanje imam i liječničku ispričnicu! Otekla mi je noga (kaže doktorica da je to od fizičkog napora, leta u avionu ili dugotrajnog sjedenja….a ja sam sve to odradila) Onda su me poslali napravit krvnu sliku i svu moguću dijagnostiku… sve sam to odradila, al nisam znala da treba ić u doktora to prokomentirat. Šta ja imam komentirat neka svoja plava krvna zrnca.

Uglavnom je dijagnoza bila „dijeta, hladni oblozi i noga u zraku“

Nekome tko je non stop vani to je poprilično teško, pa smo se sjetili da je morska terapija najbolja terapija! I tako je ova splićanka obukla kupaći, po prvi put ove godine, sredinom listopada, otišla na kupanje!



(sliku mene kako jedem sladoled u moru, ne objavljujem zbog vašeg psihičkog zdravlja)

Doduše, trebao mi je poticaj pa me je prijateljica podmitila sladoledom da cijela uđem u more…. Sve u svemu….sviđale su mi se nagrade za kupanje ….i da nije ove južine kupala bi se do idućeg lita!


(boje jesenje na pjatu)

Problem je ležanje s nogom u zraku…. Na kauču…ispred upaljenog TV-a na kojem shvaćaš da ničeg nema osim Julie Roberts u reklami, u filmu na drugom, u filmu na 6-om…a sve ostalo je na vagi ili na selu.

Nemam pojma u kojem trenu sam se samo počela izležavat i ne mislit ni o čemu.

Povremeno bi promislila: to je dobra tema za blog…. lipa priča je bila o ona dva manijaka koji su noću šetali gradom s novim, crnim patikama i tražili Pepeljugu s brojem noge 41,5 da joj ih poklone. Možda im je greška bila što su tražili ženu s tolikom nogom! Lakše bi našli muškarca! Eeee o tome bi mogla sutra nešto napisat….


(ovo je tricikl, a momak se baš uspuvao)

….a tko će meni ustat s kauča?

…i tako iz dana u dan…. Uvik isto opravdanje… katkad sam se natjerala da sjednem za kompjuter i pročitam neki post, ostavim komentar… malo bi odigrala koju igricu…a nećete mi vjerovat da je bilo dana da nisam upalila laptop! I bilo mi je lipo, može se i bez neta …



...a vrime, samo takvo ...od uživanja.... druženja.... sve dok se, neki dan, u trenu nije sve preokrenilo



(photo by V.Šegvić dok mu ne platim za nju 4 sarme...eno se oko toga naganja s mojom mamom po Fejsu)

...sve je propuvalo... vrime... ljudi....a propuvala je i južina


idealno vrime za spavanje... i tko će sad pisat postove?


- 13:13 - Gukni ako si faca (21) - #

<< Arhiva >>