srijeda, 10.07.2019.

...pješice autobusom...

...vraćam se busom s posla.... autobus novi, skoro prazan, radi klima.... tišina je...
...na idućoj stanici ulaze novi putnici...bez riječi...nitko ne pozdravlja... umorni su valjda od posla..ispita...
.... iz Brune Bušića ulazi na Poljičku...



...visoka plavuša ulaz i glasno razgovara na mobitel....svi je gledaju...ometa nam mir...gladni smo...idemo na ručak...15,05 je...
- zvala sam taksi pa mi je rekao da ne može vozit do grada i da nazovem za 10 min! ...je sad sam u autobusu.... ne, taksi je rekao da ne može od gužve u grad.... pa kako ću...

...odjednom čujemo vozača kako razgovara na mob
- kome ću onda to prijavit? ... nikoga nije briga.... koji broj da zovem? Ajde bog

- rekli su mi da zovem ovaj broj. Na Poljičkoj sam cesti i neopisiva je gužva.... nije to za Vas? Koga je za to briga? ... koji broj? Ok..Bog!


... pa on razgovara na mobitel u vožnji? I tad shvatim da stojimo na mjestu

- Dan! Na Poljičkoj sam cesti i neopisiva je gužva. Zvao sam toga i toga pa su mi rekli da zovem Vas! Kako Vas nije briga? Pa koga je briga za promet, putnike, vozače?

...autobus krene i staje na stanici između dvije bolnice! Opet uzima mobitel i zove

- Pa dobro, hoće li netko od onih što rade rasporede izać u grad da vide kakva je gužva? Ako skrenem u Dubrovačko bar ću spojit dva dijela grada, al bi netko trebao obavijestit putnike!.... Nisam nervozan, ni agresivan, najlakše mi je sjedit u autobusu i ništa ne radit....ne! Nije nikakva nesreća, gužva je! Kako nitko osim mene nije zvao? Samo ja? Koja sam ja budala!

...u autobusu nešto mijauče.... svi se gledaju... gdje je mačka? Eno je u jedne šinjorine.... mijaukanje potakne komunikaciju među nama

- neće do Pazara?
- ako bude skrenio u Dubrovačku izaći ćemo odmah i preć cestu za u drugi bus!
- ma da je htio u Dubrovačku već bi skrenio desno


...15:20 sati ....stajemo na stanici ispred bolnice

- idete li do Općine?
- idem, samo ne znam kad ćemo tamo stić!
- nisam Vas pitala kad ćemo stić, nego idete li do tamo!
- izvinite. Idemo do Općine, al stvarno Vas upozoravam da do tamo nećemo tako lako doć!


....djevojka iznervirana sjedne...autobus krene...

- mogli ste bar upalit klimu - dovikuje netko
- klima radi! - odgovara putnik s kraja autobusa
- nemojte mi sad dobit infarkt makli smo se od bolnice i više Vam ni Bog neće pomoć - odgovara vozač i pokušava krenit naprijed.... pokušava....s desne strane mu je šleper s prikolicom (!?) s lijeve po cesti parkirani auto s
- hahahahaha
- riknio autobus?
- hahahahaha
- veselje u autobusu
- pa normalno kad autobusi nisu predviđeni za vožnju metar po metar - komentira jedan putnik
- gospodo, mislim da nema ništa od vožnje - obavijesti nas vozač i otvori vrata

15,26 ... taman na ulazu u benzinsku stanicu ... vrijeme vožnje 21 min... pređeno 468 m ... idemo kući pješice

...

...normalno da se stvaraju čepovi kad se svi sa strane pokušavaju priključit prometu ... ovaj autobus stoji na zeleno...jel gospoda na dnu prolaze kroz crveno



....da je gužva zbog sezone - to mi je jasno.... da je gužva jer se ljudi vraćaju s posla - neka bude tako iako nema domaćih tablica.... al' što rade kamioni i šleperi na najprometnijoj cesti u ovo doba dana?





....dolazim do pazara...kad tamo svi na gomili.... i pješaci ...autobusi... auti....



15,35 sati....stigla kući pješice... pređeno 313 m...

...pa zar nema nigdje onih bobija ili policije....ma bila je to baš vesela vožnja...a i glad me prošla...


.Split, 10.07. od 15 do 15.30 sati


- 17:13 - Gukni ako si faca (15) - #

<< Arhiva >>