nedjelja, 06.01.2019.

....bez alata, nema ni kuhanja...

...svi mi imamo neke stvari koje non stop koristimo, koje su nam najdraže i bez kojih jednostavno ne možemo! ....pustite sad onu da se može bez svega....al isto nam je draže kad kod kuhanja koristimo svoje tave, svoje nože, svoju kuhaču...sigurniji smo u sebe i mislimo da je bolji rezultat....

...prije više od 20 godina dobila sam čvrstu kuhaču s rupom od tvrde plastike! Nisam ljubitelj plastike pri kuhanju, pa je ona stala tako u ladici dok mi nije brzinski trebalo umijesit kruh! Tad sam shvatila da se tijesto za nju ne lijepi tako lako.....da dok tučeš tijesto brže dobivaš mjehuriće... to mi se svidjelo....pa sam, radeći kremu za krempite umiješala bjelance u kremu... krema je bila rahlija, prozračnija...laganija.... nenadano je kuhača postala zvijezda moje kuhinje!

...što god se peklo od poslastica, torte, kreme, kolači .... što god se radilo s dizanim tijestom... uvijek je u upotrebi bila Ona... kraljica kuhinje... Ona o kojoj je ovisila uspješnost mojih kolača....

.... radi se o čistoj mehanici, objasnila su mi djeca.... manji je otpor, pa trošiš manje energije, dok prolaze kroz otvor na kuhači, čestice (brašna, jaja, kvasa....) se bolje rasprše i brže dobivaš željeni efekt! ...

....davno je bilo kad sam sličnu kuhaču vidila u filmskom studiju jednog našeg kuhara....ali njegova je bila od tanje plastike...nije bila čvrsta kao moja ... savijala se dok je miješao čokoladu ...možda on bolje kuha, al ja sam imala bolju kuhaču!...

... tad se dogodilo! ono što nikako nisam očekivala.... dok sam lupala po zdjeli da mi što više zraka uđe u smjesu...da tijesto dobije one lijepe mjehuriće... ona je pukla na pola




...jednostavno se prepolovila.... o živote! zar nam kuhače nisu besmrtne?... toliko sam je pazila i mazila, a ona da ovako nenadano skonča u najvažnijim danima godine za pečenje kolača, kruha, fritula...



....šteta je nepopravljiva....a ja sam neutješna.... dok ne nabavim istu ovakvu nit kuham...niti pečem

(a što sam pekla?... pogaču sa slanim srdelama, pomama i kukuruzom....ili pogača meksikana....ili Vicina pogača...



...bila je "bolesno" dobra ...


....sad kad neću moć pisat o kuhanju morat ću pisat ili o politici ili o svojim osjećajima?...



- 19:01 - Gukni ako si faca (9) - #

<< Arhiva >>