nedjelja, 05.08.2018.

...o tom' ću mislit sutra...

...moram u svatove....nema mi ništa gore od odlaska u svatove ....a to nije baš drago ni mojoj dici.... al' obitelj je .... pa svi duboko potisnemo svoju grintavost i krenemo... treba doć kod mlade u 15....vjenčanje je u 18... mi krećemo iz Splita u 13,30.... računajući da ćemo zakasnit uru vrimena... dolazim do brata...koji je sam u kući i govorim mu

- idemo u Zadar. Pas je sam doma! Ne triba mu ništa, ali ako začuješ nešto sumnjivo idi ga poviri
- Ok! ne brini se. Ja sam doma do 18, a onda će bit tu dica


....nakon 15 min šaljem bratu poruku

- ne znam jesam li ugasila klimu
- pa pošalji sina da je ugasi
- on je sa mnom ....allllo sad sam ti rekla da nas nema i da idemo u Zadar
- ufff

(zaključak: muškarcu je tribalo 15 min da zaboravi što smo razgovarali)

....znam da mi je bratu bio veliki napor da napravi 13 stepenica do mene ...a vani je 33 C ... kad stiže poruka
- klima je ugašena! Kako ću je ugast ako ne radi?
- ok. Hvala ti!
- ne, ozbiljno! Moram li je prije upalit da je mogu ugasit? Nisi mi rekla da je upalim! Šta sad?
- za majku kako ti se da toliko tipkat


(zaključak: muškarci bespotrebno troše vrime i kompliciraju jednostavne naredbe)

....vozila je moja kćer, a oni nisu imali prigovora....ugodno zavaljeni raspravljali su o svačemu što nema veze s ničim ... sve dok nismo stali u Skradinu i počeli kupovat sendviče

- ali ne idmo u svatove? Šta će nam sendviči?
- vodi računa da nam nema jest do 16 sati.... a možda ni do 20, ako zakasnimo na klopu kod mlade


(zaključak: muškarci ne razmišljaju unaprijed)

...sve je bilo dobro do trenutka kad se išla formirat kolona za odlazak na pir, kad je moja kćer skoro pa vrisnila

- je, je....daleko ćeš s tim po ovim cestama
- pusti čovika nek uživa!


nisam shvatila o čemu razgovaraju gledajući u neki kabriolet dvosjed koji se uključivao u kolonu ... tek puno kasnije te večeri dok sam slušala razgovor išla sam provjerit o čemu oni:

...moja kćer je tražila po netu

- da vidimo Maserati iz 2014 godine koštaaa.... nešto manje od 300.000 €
- pa nije to toliko skup auto
- je, al je totalno neekonomičan! Puno troši, kako je previše nizak nije dobar za ove naše ceste...
- pusti ti to, isto je ovo jurilica
- ma ne isplati se...kažem ti!
- al ne zaboravi da uz tu cijenu uz njega dobiješ 141 manekenku
- još jedan razlog protiv njega...ne zanimaju me manekenke, em su ženskog roda, em puno troše...


...iako su svi muškarci bili zainteresirani za auto...ni jedan od njih mu nije prišao da ga bolje pogleda...al svi su ga vidili... sad ih je zanimala točna cijena i svi detalji oko njega... kad sam vidila da mu nitko nije prišao....otišla sam ja do njega....

- vidi auto s kockicamaaaaa! tko će me slikat s autom koji ima kockice??? - pitala sam

...odmah je dotrčala manekenka....trenira dite kako treba pozirat s takvim autom ...nije se ni rodila, već ima gene manekenke



(zaključak: muškarci i žene imaju različit pogled na ekonomičnost)

... i tu bi možda bio kraj priče da nismo trebali ić doma.... raspalili muški muziku...otvorili prozore dok ne dođemo na autoput... vrišti Metallica, a oni se prave važni ispred drugih muških koji sami moraju vozit ....kad će odjednom moj sin:

- upali duga
- nešto nije u redu!
- ugasi duga, zasljepila si auto iz suprotnog smijera
- 4 su trake...i došao mi je pod kutom...al....

....odjednom kćer staje na benzinskoj stanici i kaže im da provjere gume jer nešto nije u redu

...jedan odvidava....drugi kontrolira zrak... nitko ne zavidava.... 2 puta su obišli svaku gumu dok se nisu iskoordinirali i provjerili sve gume... ili dok im nije palo na pamet da bi oni mogli vozit do Splita, .a za to vrime moja kćer je obišla auto i konstatirala da je riknila žarulja .... otvorila je gepek...izvadila novu žarulju stala je minjat ...



...jesam li Vam rekla da su svi kompjuteraši? ... elektronešto? ... e pa sad smo saznali koliko ih triba za prominit žarulju

jedan da drži upaljeno svitlo
druga da minja žarulju
treći da čuva i dodaje dijelove
četvrta da sve to dokumentira

sad smo i to saznali headbang

....sva svjetla rade....mala ode natrag na benzinsku kupit novu žarulju ...onu koju je upravo promijenila

- pa šta ti treba da sad usred noći kupuješ novu? Možeš to i sutra?
- a ako me sad zaustavi policija i ustanovi da nemam rezervnu?
- baš ćete usred noći zaustavit policija
- znaš ova tvoja sestra se trebala rodit bar 2-3 dana prije proglašenja Hrvatske da ima u sebi malo onog "koga briga za išta"


(zaključak: muškarcima je sve "mogu to i sutra")

...malo mi se odužio tekst pa neću više filozofirat ....al', prije nego me počnete napadat, odgovorite mi na pitanje "Kako bi vi živili bez nas?"



- 15:52 - Gukni ako si faca (11) - #

<< Arhiva >>