srijeda, 27.06.2018.

...povratak smušene...

- opet nisam ništa napisala na blogu! ...
- što te muči?
- ništa ....
- da nisi u depresiji?
- ma koja vražja depresija.... nemam vremena!
- to ti nikad nije bio izgovor za nepisanje bloga
- kao da se cili svit dokopao mog broja! Otkrili su me...i ne mogu doć sebi od njihovog potezanja "za rukav"
- je je....hoćeš reć da si popularna. Koga briga za tebe?
- u svakom slučaju ne računam na nikog od onih koji računaju na mene!
- na njih nikad nisi ni računala! Ajde reci nešto novo
- šta?
- pa kako si proslavila rođendan!
- pićem na zidiću! I odmah sam znala da ću platit buletu jer nisam nikog zvala na rođendan
- piće na zidiću je zabranjeno!
- u tome i jest čar! Radila sam sve zabranjeno i jela sve zabranjeno! A kako nisam službeno slavila rođendan, proslava je trajala danima!
- kako ćemo mi to znat ako nije na blogu?
- sad zbog toga neću moć spavat!
- ne smi se govorit "neću"
- ok...neČu!


... zamolila sam jednog kuhara da me prebaci negdje. Čovjek je rekao da mu nije problem. Kad sam otvorila vrata od auta....ispred mene prizor



- jesi li ove godine puhala svjećicu?
- nisam....hvala ti!


... oduševljena čestitkom.... puhnila sam u poklon i privezala pojas... sve je bilo kao iz bajke do prvog semafora kada je s autom skrenio pod pravim kutom....a kolač je počeo klizit....a ja ga hvatat...

... uhvatila sam nekako pola kolača u zraku, a preljev od šumskog voća pao mi je u krilo... po nogama... po borši.... po meni ga je bilo više nego na samom kolaču...

....ajme žalosti...ajme srama ... headbang

...par dana poslije jedan drugi me zove da uzmem pitu koju je ispekao specijalno zbog mene...



... kuhar koji me vozio dva dana prije baš je slavio rođendan i poruči mi
- mogla si meni donijet jedan da probam
- a šta će onda meni ostat?
- pa ti i tako od jednog kolača napraviš dva! Provozaj ga, ako ne znaš drugačije!

... onda sam vidjela da je odnio vrag šalu.... i zvala ljude na izlet i ručak...



...bogme je jadan platio buletu....



....al je ostao vječno sačuvan na slikarskom platnu...



...a dalje mi je sve mutno....



....eto.... a kako ste mi Vi? Jesam li i Vama falila???



- 18:04 - Gukni ako si faca (17) - #

<< Arhiva >>