srijeda, 22.11.2017.

....besparica....

....malo mi je gužva ovih dana, pa nemam vremena za druženja, al' ne dam se .... tako sam danas bila nešto radit u Trogiru...pola sata prolazila kroz gužvu u Solinu, te iz ureda otišla busom kući...i tad sam shvatila da u novčaniku imam 11 kn! Odmah sam na nos stavila sunčane očale da me nitko ne prepozna. Sramota je...al što kad nemam?

...izašla sam na zadnju stanicu u gradu... krenula put neke banke.... al svi putevi vode preko Seme... mjesta gdje u određenu uru volim sjest u poznato društvo, uvijek pazeći da jednom pjevaču dim moje cigarete ne ide u lice...



...prolazim, javljam se, mašem... a iznutra mi motaju

- ulazi! Sjedi!
- ma...
- sjedni, nema njega danas
- ali ...


... konobar mi se javlja i ulazi u kafić....shvatila sam da bi mi mogao donijet kavu, a ja nemam novaca za platit...šta ću onda...koja sramota... pa malo jače povičem put njega

- stani! Nemam za platit! Najprije da vidim tko će mi platit kavu!
- Prile sigurno neće
- odgovori konobar te zastane na vratima da vidi što će se dalje događat
- ima li itko volje da mi plati kavu?
- u čemu je problem?
- kažu pjevač i vlasnik studia?
...konobar ode po kavu, a ja sjednem ....al ne za njihov stol

- iiii??? Šta ima novog?
- a jučer smo imali akciju montiranja nove mašine
- kupila si novu?
- da! Demontaža stare, montažu nove, puštanje u rad i odnošenje stare je koštalo 120,00 kn
- zar to nije besplatno?
- je! Dostava je besplatna, al nosi je ti na ruke 3 kata kružnim stepenicama.
- a šta je bilo staroj?
- ne znam! Upalila se lampica za servis!
- pa šta nisi zvala servis?
- pa jeftinije je kupit novu! Samo sam gledala da ima što manje elektronike i garanciju od 5 godina!


...tumačila je žena koja nema 10,00 kn za platit kavu...

- pogledaj onog vanka
- kojeg?
- onog u odijelu. Vidi ga kako prosi
- prosi?
- da! Lipo se šeta po suncu, dva puta dnevno po dva sata i uprosi dnevno do 100 kn
- čovjek vodi zdrav živit i šeta po suncu, a uz put se malo i druži! Slikaj ga
- a di je tvoj aparat?
- kupit ću novi. Neki malo skuplji
- a što fali tvome?
- a malo je zaribao. Hoćeš mi ga očistit?
- hoću! Nećeš valjda zbog toga kupovat novi. Ovaj ti je za cijeli život
- ma, moram sad na crni petak kupit neki od 7 do 10.000,00 kn

(zagrcnio se od iznosa)
- to je bez popusta....ako mi daju popust od 50 % super (tješim ga ja)
- šta si upala u lovu?
- hahahaha, koju lovu


....gospodi za susjednim stolom (koji me časte kavom)...ulijećem u razgovor
- molim Vas pogledajte što mi je kćer poslala



- ovo je zec?
- da. Vodi zeca u šetnju na lancu
- kaže se uzica
- svejedno! Tko prodaje uzice za zečeve???? Dobro da je nisu na psihijatriju zatvorili!


....gospoda za mojim stolom zabrinuto me promatraju ...
- stvarno je u lovu uletila...

....njih dvoje sa susjednog stola se dižu i obojica plaćaju kavu (svoju i moju) ....možda je red da ih imenujem? ...
- Matko vrati se, novac ti je na stolu!
- to je za kave
- Pipo je platio!


....i dodaju čovjeku novce .... odu oni...odem i ja do rive



....uživat u zalasku sunca....



...ma baš se ponašam ka prava faca! Sunčane očale na nosu, puste priče o trošenju novaca, bez kune za kavu platit!...

...konačno sam se socijalizirala ....





- 22:13 - Gukni ako si faca (8) - #

<< Arhiva >>