četvrtak, 08.09.2016.

...ne igrajte se s čokoladom!....


....jedna plaha, brižna i draga dama došla je kod mene, pa mi je kao malom djetetu dala čokoladu. Znala je da volim čokoladu i da ću se tome jako razveselit....to joj je i bio cilj, zato je prije našeg susreta otišla u dućan i izabrala čokoladu koja nije svakodnevna....malo drugačiju....

....znam točno kako je stala ispred polica....gledala arome....a zatim i datume (jer ona o svemu vodi računa, pa i o roku konzumacije)... vidim je kako brižno uzima čokoladu s police, te zadovoljna s izborom sretno plaća... unaprijed uživajući u mom osmjehu koji će s tim malim darom izmamit....

....bilo je točno tako....

- aaaa riža ... nougat ... žitarice - vrisnila sam - niste trebali... znate da niste trebali
- kad mi je zadovoljstvo vidit kako se veseliš




....donjela sam čokoladu sa sobom u ured.... izvadila je iz kutije...te ponudila kolegu....

- hvala, nisam baš danas za čokoladu - rekao mi je, al' je u tom trenutku vidio sastav, ispružio je ruku i vrisnio - aaaa riža ... nougat ... žitarice

...počeo je kidat foliju....odlomio je kockicu i tad se cijela čokolada rasula njemu po stolu.... punjenje je u komadićim išlo na jednu stranu....a obloga od čokolade na drugu...



.... nigdje žitarice....riže ni nougata.....samo punjenje od jagode! ....



- kako ti je ovo uspjelo?
- nikako ....sad sam kod tebe otvorila kutiju
- vrati je!
- ne mogu. Dobila sam je na poklon od...
- ona bi doživjela nervni slom da zna da su je prevarili. Srećom je nisi otvorila ispred nje, jer bi sigurno zaplakala.




... to što se čokolada rastopila, pa ponovo stvrdla stvar je prodavaonice. Loše rukovanje s prehrambenim proizvodom....ali što je kriva čokolada u krivom omotu stvar je tvornice i proizvodnje!



....zar nema kontrole u tvornici? Koliko je ovakvih čokolada zapakiranih u krive omote? ... zar ne postoji kazna za krivo deklariranje proizvoda? ....zar ne postoji odšteta za psihičku bol? ...prevara! ...koja velika prevara...

...dok je moj kolega pljuckao čokoladu, jer ne podnosi jagodu....ja sam je malko grickala, jer mi aroma jagode ne smeta....al mi smeta izgled proizvoda koji i nije baš za izložbu....a još manje mami na konzumaciju...


....gospodo...ne igrajte se s konzumentima Vaših proizvoda...

....a nadasve...NE IGRAJTE SE S ČOKOLADOM!


....bijesna sam...




- 18:40 - Gukni ako si faca (15) - #

<< Arhiva >>