nedjelja, 27.04.2014.

...foto manijaci?....

...kad sam nabavila foto aparat reakcija mojih prijatelja je bila:
- na koliko rata?
- zašto?
- pa da znamo koliko dugo ćeš nas maltretirat slikavanjem!


...ipak, svi oni su me upozoravali da izvadim aparat da slikam neki prizor... vodili bi me pokazat stvari da napravim lipu sliku.... a ja najrađe sidnem na rivu i slikajem ljude...u prolazu...u pokretu...



- jesi li što slikala?
- daj ovdje svašta prolazi...toliko svašta da mi je bilo neugodno slika
t...odgovarala sam... scenama odmora i opuštenosti u kafiću...unatoč no



...lijepo je vidjet dječju igru na Peristilu...nisu za kompjuterom...nego nesputani i opušteni u prelijepom ambijentu...



...a uz njih ima i drugih simpatičnih stvari za slikat....



....a na rivi svatko drži svoj performanse....



...i sjedimo mi tako...pijuckamo kavu kad će on...

- jesi li vidila?
- šta?
- jesi li slikala vikinge?
- nisam!
- ma šta radiš...eno dole vjenčanje..a sve su muški...jedan je samo u rublju...požuri!
- nemam fotoaparat!
- kako nemaš?
- pa nisam ga ponjela!


....na Bačvicama isto svega....svi gledaju na drugu stranu....samo ne u njega...a on se polomi dok im je privlačio pažnju...



...izlazimo nas tri navečer...a ja bez fotoaparata....
- pogledaj!
- šta?
- tip dole po mraku radi sklekove na plaži!

...ona se popne na zidić ....
- i baš si danas našla izać van bez aparata...a gle scene....hahahaha

...sretna što sam stigla u Seme na kavu...izvadim svoju Jagodicu da mi pravi društvo....kad evo ekipe...

- imaš li aparat? - upitam ja
- a di je tvoj?
- ostao mi kući! Daj slikaj mene i Jagodicu na kavi!

...teškom je mukom izvukao aparat i slikao....



.....i tad slijedi "čitanje bukvice"
- ma kako možeš izać van bez aparata?
- pa zato jer mi ga je koji put teško nosit!
- ma nema ti šta bit teško!
- uzmi mi torbu sekund...
- šta?
- ma samo mi je sekund pridrži!
...on uzme moju torbu ...

- vidiš li kako je teška?
- što je u njoj!
- aparat i kišobran!
- to ti nije dobro opravdanje!
- pa kako ti misliš da ću plesat s ovako teškom torbom preko ramena?
- a šta imaš plesat? Oli se do sad nisi naplesala????


...i tako...prije nego li sam otplatila aparat ....umjesto da ja dosadim njima sa slikavanjem...oni su počeli maltretirat mene tjerajući me da slikam savršene scene.... pa makar ovakve...



....postali smo foto manijaci? Ili oni to žele napravit od mene? .....ma šta me briga za svih njih.... ne može u torbu istovremeno i crveni kišobran i crveni aparat i Jagodica...




- 20:36 - Gukni ako si faca (8) - #

<< Arhiva >>