nedjelja, 13.04.2014.

....svakodnevne mudrosti....

...sve u svom životu učimo na dva načina...onaj lakši ...i onaj teži...
ili poštujemo tuđa iskustva ili sami stječemo svoja...

...mudrosti su jedna od onih stvari koji nam olakšavaju život.......
...to su esencije nečijeg teško stečenog iskustva ....
...pa je jednostavnije poslušat...nego se "pravit pametan"

...meni je mama npr. uvijek govorila da svaka stvar uvijek mora bit na svome mjestu!
...uvijek sam to smatrala bezveznim savjetom...
...gdje je tu kreativni nered? ...osjećaj da netko tu živi... pametovala sam tako uvijek...
...i pomaknem ja zdjelicu s njenog mjesta....
...aprilsko sunce probije se kroz oblake ...veselo uleti u moj dnevni boravak....te pokaže da neke stvari nisu na svom mjestu...




... tako sam shvatila mudrost majčinog savjeta....
...da je sve bilo na svom mjestu...ne bi bilo ovih vidljivh krugova




...i baš je bezveze što

"prezirem tradiciju, neću biti dama
sva pića što popijem uvijek plaćam sama"

...ok...ok...ne baš sva ....



- 18:55 - Gukni ako si faca (1) - #

<< Arhiva >>