srijeda, 04.09.2013.

...bidan Car... ni kavu na miru ne može popit....

....grad je pun turista... pa je Car išao skrivenim uličicama u naoružanoj pratnji prema svom dnevnom boravku na Peristilu...da u društvu Priske popije kavu...



- Ave Cezare....sve ti je puno svita...kao da znaju da dolaziš!
- stvarno?



...poslao je vojnike da provjere ima li koga i da mu zauzmu koji slobodan stol....



...a oni u šoku....niti stola... niti konobara...ipak neke su djevojke shvatile da je Car u blizini pa su pojurile prema Vestibulu....al neće daleko...



.....nekako su raščistili prostor ....pa sad paze da se nitko ne približi...



...okupirali su cijelo pordučje pokušavajući osigurati Cari malo intimnosti



- da mi je znati što svi vi radite ovdje?



- Otkrio sam ljepotu ovog mjesta i napravio za sebe palaču da ja u njoj uživam!



- zar vi ne mislite ništa radit? Od čega mislite živit? Zar mislite da novac pada s neba?



- rad je divan i oslobađa...



- a onda ćete moć platit porez da ja ne moram nšta radit



- Ja sam Car i shvatite da vam govorim za vaše dobro!



- Znate li Vi što će mi se dogodit ako ne usrećim Prisku?



- palac dole je ništa prema tome...mačji kašalj prema lavovima



- a oni što će doć iza mene...bit će Vam još gori ....znate lu to? Znate li? Ne?



- dogovorimo se...ta ljudi smo




(malo sam izmislila dijalog....al to je moj slobodan prijevod s latinskog...original je na snimci)



...jednominutni performance na Peristilu trajat će dok je lijepo vrijeme .... glumci se izmjenjuju...tekst je uvijek isti... ali moje zanimanje za njega ne prestaje


P.S. Zanimljivo je kako ljudi na pazaru ...u prolazu pozdravljaju Cara s "Ave!" ..a on in odmahuje i odzdravlja..iako već godinama svaki dan isti prizor....


- 08:18 - Gukni ako si faca (11) - #

<< Arhiva >>