ponedjeljak, 02.09.2013.

....zbrda ...zdola...

dragi moji… umorna sam… možda malo isfristrirana…možda i puno (al to meni osobno ne smeta....a vi me i tako morate trpit ) …zapravo…jednom riječju…umirem od dosade!

... i triba tako...nakon ovako lipog godišnjeg odmora.... jednostavno sam bila u nekom drugom svemiru...lebdila sam među zvijezdama...slobodna...neopterećena...pažena....

...a u mome svijetu su 3 najvažnije stvari:

1. smijeh
2. iskreno prijateljstvo
3. sex



...smijem se …ali mi je dosadilo pisat tekstove o zabavi… i o tome da je zabava u nama….samo je treba pustit van…na površinu…. Shvatite više jednu stvar: sazrijevanje i potreba da se bude ozbiljan je način manipulacije nad ljudima…"uozbilji se. Ponašaj se u skladu a svojim godinama" ...uobičajne su floskule onih koji grabe... trpaju u'se, nase' i podase....da bi stvorili nešto za "svoju djecu!" .... koja prevara...stvaraju za sebe, jer je lakše graditi zidove oko sebe....nego rušiti zidove u sebi!

...i kad sagrade sve što trebaju sagradit... dok drže svežanj novčanica u rukama...ne mogu više niti platit nekog da se iskreno smije kraj njega...jer onaj koji je kraj njega je isti on... tu je samo zato da bi se zavukao u pore njegovih zidova i uzeo koju ciglu za sebe...

...a djeca znaju kako se smijati....djeca znaju da je sve igra....a mi ostali trebamo shvatit da život ne treba shvaćat preozbiljno jer se nitko živ iz njega još nije izvukao!

druga stvar koju moramo njegovat, je iskreno prijateljstvo. Znate li vi što je to iskreno prijateljstvo? Nije to zajednički uzlazak van….sjedenje u kafiću
Iskreno prijateljstvo nije kad ti prijatelj titra jajca i ego da bi te zadržao uz sebe…. iskreno prijateljstvo je kad prijatelj kaže ono što misli…ne kontrolirajući pri tome sebe i način na koji će to reć …a prijatelj, s druge strane, ako i ne može prihvatit ono što mu je rečeno… jednostavno čuje i ne zamjera
…moram Vam priznat da sam jako jako bogata i prebogata žena …moji prijatelji su moje bogatstvo … volim ih sve…s njihovim manama, vrlinama, tajnama…ne podržavam katkad ono što oni rade … i to im otvoreno kažem … bez straha svidjelo im se to ili ne… iskreno…otvorenog srca …s dobrom voljom da ne odmognem ako ne mogu pomoć … i sa saznanjem…da su moji prijatelji jako bogati ljudi…jer imaju mene!
kao što vidite…moja je skromnost poslovična….a ego i tako čini samo 3/4 mog imena :-P

...i eto...došli smo do sexa... nečemu o čemu se ovdje ne piše... što se toga tiće...tu sam totalno nenormalna i ne znam što je normalno jer se ne mogu s ničim usporedit....
...sve suvremene psihologije koje pišu o tome...pišu samo bombastične naslove..."što žena treba znati...što muškarac treba znati"....a zapravo se koriste raznim društvenim tabuima da ne bi rekli ništa o ničemu, a da bi zaradili novce... odakle im kompetencija da uopće prodaju takvo znanje? Pa znamo i sami da je cijeli život sex....svak svakog sa i bez "neke stvari".... :-)

...o sexu ne treba znat apsolutno ništa...osim da je to jedna predivna i prekrasna igra dvoje ljudi koji apsolutno vjeruju jedan drugome.... pa sad vidite zašto ne treba pisat o sexu....jer je on smijeh i povjerenje ...

Zna li ovdje iko sreću pisati
jel neko čuo za ljubav danas
možda je važnije znati brisati
ono što je davno ostalo iza nas



...nego vratimo se mi mojim prijateljima...

....digla sam se umorna nakon neprespavane noći...koja je došla nakon teškog dana ...koji je pak završio s glavoboljom ...i dok sam bauljala put kuhinje...na šanku me dočekalo pismo...netko mi ga je zaboravio dat... otvaram ga...kad u njemu...



....jedna mala vještca Udruge Ponos iz Karlovca.... jedna tako mala sitnica...od tako velikog srca ....

....volim Vas.... Ruda...za tebe i Anu ...Vaša pjesma....



P.S: vidite da su moji prijatelji bogati jer imaju mene...pa mi mogu čak i poklone kupovat? jel da da da?
P.S.2. sad imam 2 vještice...obe poklonjene od srca...al ih neću zabucat...točno znam koja je čija...iako su naizgled iste



- 16:00 - Gukni ako si faca (0) - #

<< Arhiva >>