nedjelja, 25.08.2013.

....ide mi na živce...


....sapunice na TV-u
... senzacionalističke vijesti posvuda
... prašina po kući
... rješavanje problema
...što sam uvijek kriva za sve što drugi naprave
... loše otpjevane pjesme
... teško vrijeme u kojem ne mogu spavat od vrućine
... trenutno upaljena klima i smrznute noge
... što se ne mogu koncenrira na ništa....a to ni ne želim
... uljudni komentari
... kretenske izjave
... način na koji pjeva Predin
...najave dolaska jeseni
.... specijalist za grudnjake .... ma koji to kretenski doktor savjetuje da je zdravo spavat u grudnjaku?

...kakve to savjete daju na javnom TV-u? ....

....mogu ja još nabratat koliko hoćete....al sve se svodi na jedno.....

....sve mi ide na živce!....

...nakon mjesec dana nesputanosti tijela i duše... opuštenosti ...okružena ljubavlju ...pažnjom ....veseljem... ne mogu se priviknut na svijet oko sebe...

...i zato.... me izvinite....al jednostavno mi idete na živce....




...a šta li ovi snimaju po cili dan? ....već su me "ubrali" ....nafrkala sam kad me uhvate u kadar




P.S. kakvo je ovo sigurnosno pitanje? "Povlaćenje mora zove se....?" ....ajme što mi idu na živce

P.S. 2. Zašto nam zdravstveno ne plati antistresni program nakon povratka s godišnjeg? ma idu mi baš na živce!

- 18:18 - Gukni ako si faca (2) - #

<< Arhiva >>