subota, 26.01.2013.

...u ateljeu Vaska Lipovca...

...noć muzeja je napravila pravi šušur u burom i hladnoćom okovanom gradu.... ipak jednom mjestu nismo mogle odolit....



...posjet Ateljeu Vaska Lipovca ....

mjestu punom detalja iz života velikog umjetnika....



...prepunom ostavljenih kistova...olovaka.... radova....



...kao da su se upravo oprali kistovi....



..i sad će nastavit radit...

....a radovi ...posvuda....



....i tad najednom vriska pubertetlija.... nelagodan smijeh.... primijetili su prizor na zidu...



...."hahahaha....da su imali Zdravstveni odgoj ne bi im bilo ovako neugodno" ...promislim...i sama nastavim tražit druge detalje



... oni su posvuda....al ih do tada nismo primjećivali....



...jer nam pogled privlači neke druge scene....



...i neka druga lica....



...pa nas "kibiceri" umjetnikovih radova i ne uznemiravaju previše....osim kad ometaju dobar prizor :-)



- što ćemo sad?
- premal je prostor, previše detalja, a meni je tako ugodno u njemu
- idemo onda popit ponuđeni punč, pa ćemo se još malo vratit


... to je bila dobra odluka....



....pa opet....puno toga nismo uočili....




- 00:01 - Gukni ako si faca (4) - #

nedjelja, 13.01.2013.

..."popravni" doček Nove godine....

....ako je 2012 godina obilovala Smakovima svijeta....ova, 2013, koja još nije ni počela kako treba...obiluje dočecima Novih godina... To je dobra vijest! ....a ako je dan po jutru poznaje... ova godina obećava, jer su muzičari, sami za sebe, organizirali savršen doček Nove... "glupom" datumu unatoč

....na Silvestrovo....sat prije ponoći sam se izgubila na rivi... tražila sam ekipu ispred Lučke kapetanije... nemoguće je bilo navođenje mobitelom i SMSovima.... srećom sam naletila na kolegicu...izvadila bocu šampanjca iz torbe .. tako smo nas troje dočekali Novu....a odmah iza toga sam pronašla one koje sam tražila.... okružili su me sa svih strana....doslovce sam bila u krugu i vrtila se oko svoje osi, dok sam čestitala ...al valjda je to bilo iz predostrožnosti da se opet ne izgubim?....

...uglavnom...prvi radni dan zazvoni mi mobitel...nepoznat broj (zapravo...nemam pojma zašto nepoznat broj, jer sam broj trebala imat u mobitelu....i ja se oštro javim:
- molim!!!!
- ej Stiv je, mogla si doć na Doček nove
- koji doček čovjeće
- ajde bit će lipo...povedi koju priju...


...10.1.izlazim van.. nikako ne mogu shvatit da idem na doček.... pa da riješim nedoumice u svojoj glavi...objavim da idem na popravni! ...nikad u životu nisam bila na popravnom...pa eto... da se i meni dogodi da moram nadoknadit propušteno gradivo.....

... nismo ni ušli ....na vratima se dijele kapice.... svi odmah ljube i čestitaju Novu godinu.... ja malo ostala zatečena...kad će netko:

- jesi li ti došla na doček ili nisi?
- jesam!
- e pa onda Sretna ti novaaaaaaaaaaaaaaa


...u prizemlju tiha svirka... prepuni stolovi... veliki bor od zelenih baluna.... svi punih čaša pričaju....smiju se....

.

....a na katu ...živa muzika.... i ples....



svugdje okolo muzičari .... zabavljaju se ljudi....dobro dobro...Dado tipka nešto ....al to samo zato da ispadne bolja slika...



... kako je najavio Stiv.... do ponoći je doček....a od ponoći raspašoj.... podijelio 3 nagrade zaslužnim glazbenicima.... kako kaže Slobodna Dalmacija "“Zlatna Floramye” za “dugogodišnji majčinski odnos prema članstvu” za Ivana Gutović Ćića, “Zlatno srce i duša od čovika” pjevačici Vilmi Novaković koja je pomogla kolegi u nevolji, Draganu Kotarcu Čarliju za informatičku podršku i Darku Grapponeu za glazbena postignuća."
http://www.slobodnadalmacija.hr/Scena/Spektakli/tabid/79/articleType/ArticleView/articleId/199212/Default.aspx

....smjenjuju se DJ i grupa...pleše se....



..dok smo se tako zabavljali...odjednom naglo započne odbrojavanje.... 10....9....8....7.... jeeeeeeeeeeeeeeee Sretna Nova godina....ruke su u zraku.... svira nešto "najbliže valceru"



....tad oni koji su za doček Nove godine radili....sada svojim najdražima čestitaju Novu godinu..dok drugi .blicaju fotoaparatima da zabilježe "posebne trenutke"

...a muzičari nastavljaju s zabavom....al' sad sami za sebe i za svoje najdraže ...



Sjećam se još od prije tih dočeka Nove godine za muzičare kad bi mi se nevista i brat ...negdje usred siječnja... u nekom danu usred tjedna....svečano obukli za ić dočekat Novu godinu ...odijelo...toalete....frizure... uvijek je to bio neki bezvezan datum....izabran upravo zato što muzičari taj dan ništa ne rade...pa nikad nije padao ni na vikend...ni na niti jedan praznik...



Ovakav doček u disco clubu puno je ležerniji ...neobvezujući.... ali ipak pravi pravcati doček Nove....samo bez petardi ...jedina stvar koja me je na trenutak prostrujala kroz glavu bila je... "Ajme, a ja sutra radim"



...zahvaljujem se Stiviju na pozivu.... a što se mene tiče i mog popravnog...moram Vam reći samo jedno


....POLOŽILA!!!! ....




P.S. slike su "posuđene" s Fejsa jer se meni nije dalo slikavat :-)



....ako sam Vam prije 13 dana čestitala Sretnu Novu Elycu.... sad sigurno mogu dodat i Sretna Vam Nova Godina Muzičara....

P.S: 2. ... p.p. E.

Oznake: muzičari doček


- 13:01 - Gukni ako si faca (2) - #

četvrtak, 10.01.2013.

...ili oženjeni ili još nerazvedeni!....

....stvarno...ako često izlazite van...družite se i upoznajete jako puno ljudi...neće vam past na pamet da se u društvu u kojem se krećete, kreću i oženjeni muškarci ... sve dok ne shvatite da se sami družite s udanim ženama... i tad se zapitate što im rade muževi?

....da bračni drugovi izlaze odvojeno ....svatko u svoje društvo...to nekako mogu i shvatit ako se to ne događa svaki dan.... ali ako svakodnevno izlaziš i uvijek susrećeš iste ljude... neće Vam past napamet da pitate,odmah nakon upoznavanja. "Oženjen?"...

...unatoč brzom ritmu života...administracija sporo rješava papirologiju (ako je uopće i predana na rješavanje) ...pa možemo smatrat da smo svi rastavljeni ovako ili onako.... i jednostavno nemamo vremena za ovakva pitanja...a trebali bi...

...jer ništa ne znači činjenica da muškarac nema ili ima vjenčani prsten... da je uvijek u čistoj i ispeglanoj košulji... da priča o svojoj djeci ...da je uredno ošišan... da je uvijek dobro raspoložen i nasmiješen.... a ako pri tome zna slušat...tih je i pažljiv... smiješi se na svaku dosjetku... ako ti se učini da je Mr. savršeni...tada je sigurno jedno... ON JE OŽENJEN!...ali taj podatak nigdje nije rečen... ti nisi pitala...a ništa nije upučivalo da se postavi to pitanje ... I kad tvoje društvo posumnja...kad sve ode predaleko.... kad te netko sa strane nagovori da postaviš to pitanje...tebi je već neugodno da pitaš nešto takvo...jer već postoji neka doza međusobnog povjerenja ...znaš sve o njemu... što radi, s kim se druži, gdje izlazi, gdje stoji, što mu rade djeca, što ga zanima, što voli a što ne.... sve osim jednog podatka...ne znaš s kim živi!...

...tako je u eri brzo dostupnih informcija....najlakše je bit totalno dezinformiran o osobama s kojima se družiš....

...ipak....nemojte se previše zabrinjavat oko ove činjenice.... sve to jako brzo postane jasno... i ma koliko god pazili s kim se družimo, uvijek postoji veća šansa da se zaludimo za oženjenog muškarca nego za onog slobodnog. Razlog je jednostavan, on je sretan da nije u kući pa od prvog kontakta vidimo osobu vedra lica...a oni turobni zbog propalih ljubavi, usamljeni, oni su nam neprimjetni i nevidljivi. Ti neće elegantno pristupit društvu, neće bit spremni na šalu i smijeh, oni su previše utučeni da bi prosipali svoj šarm oko sebe ...a samim tim nisu nam interesantni u trenucima kad se i same želimo opustit ....pa izašli smo van iz kuće da zaboravimo na svoje probleme ....al zaboravljamo na činjenicu da su i oženjeni zbog toga izašli van :-)

.... i dok sam tako slušala probleme s bivšom jednog svog frenda on me upita:

- a s kim se ti družiš?
- ma s nikim. Svi su ili oženjeni ili još nerazvedeni!




....možda će vas razbijesnit ovakvo moje razmišljanje, ali stvarno mi recite...
....što oženjeni muškarci svakodnevno, u kasne noćne sate, rade van?
...kakve su to zajednice u kojima žive?
...koja su to mjesta gdje izlaze oni bez obveza?

...i gdje su one babe, što su sve i svakog ogovarale po ulicama, da nas upozore. Koliko su nas samo nervirale, koliko su nam išle na živce....al očito je da su imale važnu ulogu u društvenom životu zajednice....ako ništa, onda bar su znale ko s kim....


...i opet pitanje....zar smo toliko okupirani sami sobom da unutar zajednice živimo odvojene živote? Kako Vam se da? ....meni se to nije dalo :-P


...ma pustite gluposti...ja bi se čokoladirala :-P

- 11:01 - Gukni ako si faca (19) - #

utorak, 01.01.2013.

....sretna Vam Nova....Elyca....kiss

....običaj da se na Silvestrovo piva Ispod ure....jučer je kulminirao na način da nije bilo kantuna i uličice u kojoj neka klapa nije pivala.... a dan je bio prekrasan....topao sunčan i miran.... za učinit DŽir preko grada ....



...iza Lože...se pivalo do kasno u noć...



...druga je klapa ušla u slijepu uličicu na Pjaci i pivala za svoj gušt....



....a isprid Ispod ure....se skupila klapa...u kojoj je čak i Fiamengo piva....



....ma zapravo ko će znat di je ko piva....jedino što sam uspila saznat je da je iza mojih leđa u kafiću po ure pivala klapa Vranjic... sve mladi momci...bilo ih je lipo čut....jer su pivali prastare Jelšanske pisme ...pisme koje čak ni ja nisam nikad čula



....došla sam kući na ručak iza 16 sati...a to je možda bila velika greška.... jer se tada sve zahuktalo.... koji običaji da se večera kod kuće i izađe na Rivu.... jučer je po grada bilo cili dan van.... najveći problem je bio što je ponedjeljak.... i dostavljaći pića i hrane su se non stop sudarali s gomilom ljudi... s grupama pjevača ...



...a na Rivi sve je spremno.....



....a spremna sam i ja....



....da svi zajedno uđemo u Novu godinu....ovo je ona s brojem 13.... bit će to lipa godina ... broj 13 je moj broj ... ...to je broj za koji će alternativci reć da je "Transformator. Osoba sposobna udahnuti novi život u stvari ili ljude i često izmisliti i stvoriti nešto posve novo"




...i zato, osim što Vam želim sretnih, lijepih, zdravih, ispunjenih, nasmijanih..... idućih 365 dana .... želim Vam, a i svima nama.... Sretnu Novu Elicu!




(da....da....nema uskličnika...nema zareza....dakle... to je to!)



P.S. Ako negdje čujete ili vidite sliku mene s bocom šampanjca u ruci...znajte da je to teška provokacija i da Vam nitko neČe vjerovat :-)

p.p.E.


- 12:23 - Gukni ako si faca (7) - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>