subota, 20.10.2012.

....slonić kraj Žutog sandučića?....

...tradicija nalaže šetnju rivom.... oko i iza podneva....svaki slobodan dan....a naročito u sunčane dane, kao što je ovaj današnji...

....šeta se gore dole..."još jedan đir rivom, pa preko peškarije ...ili preko Pjace...pa doma na ručak" ...svakidašnja je izjava onih koje susrećete na tom putu.... neke nam je ljude drago srest...neke ne.... pa su nakon šetnje obvezni komentari:

- znaš koga sam sreo?
- ala vidi iz ovih cruisera izlaze samo mlađi svit!
- ne idi tuda da ne naletiš na onog kretena!
- ala vidio sam slona....


...i tako ja gledam di ću danas na rivi popit kavu.... okrenit leđa suncu da mi ih zagrije.... promislim tko je gdje i u kojem kafiću i u koji sat (jer određeni ljudi imaju naviku da sjednu u neke kafiće u određeni sat....nakon 2 đira po rivi... a nakon kave, opet 2 đira) ....i mislim se: "kako mi je počeo današnji dan, samo da ne naletim na kojeg slona"... kad odjednom.... ispred mene....



...ogromna surla....još većeg slona.....



...ili očito slonice koja je izvela svoje mlado u šetnju na sunce....



...ma prekrasno ih je za vidit....kao da pripadaju među ovo more...brode...palme...i ljudske glave.... čak su ... kao pravi turisti došlo pozirat ispred Žutog sandučića






Oznake: Split


- 13:00 - Gukni ako si faca (4) - #

<< Arhiva >>