petak, 12.10.2012.

...potopljen grad? ...ma yok!....

...zovu me neki...raspituju se dal' mi trebaju peraje i maska za ronjenje....oprema s bocama.... ma dajte ljudi.... kanali su čisti...i koliko god se velika količina vode slijeva niz ulice ....toliko sve to cesta popije....

....danas je lijep dan.... 79-ti rođendan moje mame.... i naručila sam cvijeće...pripremila sve za napravit čokoladni kolač...(mama se malo pustila od kraja...pa jede čokoladu kao blesava, jer ju nije jela godinama) ...i jedva sam došla do kuće... ona kiša što se mjesecima skupljala u oblacima...naglo se sručila na grad.... nekako sam došla do autobusne stanice...kad tamo...djevojka...niti 22 godine....visoke kožne čizme preko koljena, tanka kožna jaketa...i debelo pleten vuneni šal oko vrata...zabila je nos u njega i grije se...kao da će svaki sekund past snijeg...

...stala sam do nje...onako u sandalama...bosonoga....u suknjici....s končanom majicom i mislim se "jel' mi zima? Nije mi čak ni nogama zima! problem je samo što se noge moče na kiši, al se i suše.... poželila sam slikat nas dvije ...al ona me tako mrko gledala da se nisam usudila izvadit aparat iz torbe....

...uglavnom...nekome gore su očito pukle sve cijevi po kući.... pa su se potoci spuštali niz naše ulice na zemlji.... kišobran nije pomagao.... nekako je kiša padala kroz kišobran.... a ja sam se uputila u centar torti da kupim mami slasni kolač....

....osjećala sam se kao Pale sam na svijetu....dok sam prolazila kraj novog vodopada u Radunici....


(ulaz u Radunicu u 16,24 ... i isto mjesto u 17,16 sati)



(nestao potok netragom) .... a drugi ulaz.... je bio kaskadno slijetanje vode niz stepenice....



....a pola sata poslije....samo pokoji list pliva u ono malo potočića što je ostalo....



....a preostala ada nasred ulice dokaz je potopa od prije nekoliko minuta.



...eto ... ne trebate slat opremu za plivanje....




...žao mi je što nisam slikala kako auta prskaju vodu preko metra u vis.... kako se ljudi šetaju bez kišobrana... i svi su bili suhi...osim mene s kišobranom.... ja okisla do koljena... pa di baš sve na mene?


(Radunica 12.10.12. u 17,20 sati)


- 19:55 - Gukni ako si faca (15) - #

<< Arhiva >>