subota, 06.10.2012.

...milenijska fotka u Splitu...


photo by Vedran Šegvić

...a povodom dana Ružičaste vrpce....

...povod možda i ne tako veseo...kako je nama bilo danas na rivi...točno u 12 sati.... al krenimo iz početka....

...došao mi je SMS iz Trogira da dođem s prijateljicom na dno Marmontove u 11,15 sati... ja došla... nigdje one koja mi je poslala SMS.... puno žena u ružičastom.... sjela sam popit kavu.... kad odjednom poziv... traže me... tražila sam i ja njih...al ih nisam našla.... kad tamo Trogirski gradonačelnik okružen ženama iz nekih klubova.... svi veseli...svi ružičasti... svi dostojanstveni....



...odmah sam shvatila o čemu se radi (oprostit ćete meni neupućenoj kad ne čitam novine) ...i potrčala sam pozdravit meni najdražeg Saborskog zastupnika.... ostavila sam čak i svoju kavu....eto ....toliko je to bilo važno....al je Vedran-st provocirao...pa mu nešto goovorim na slici...inače sam ljepša...al eto...



- daš prilog, dobiješ majicu. Hoćeš li?
- evo! Uzmi. samo da nađem gdje mi je ostala kava.


...i tako sam kupila majicu.... odmah se pronašao moj stilist...konobarica iz kafića mi je dala da odnesem kavu... i tako sam postala dio priče....

.

.... zauzeli smo mjesta na žuto označenim trakama na podu....



...dok se dizalica na vatrogasnim vozilima počela dizat sve više i više....



....sunce je pržilo....al mi nismo marile...dobro smo se zabavljale i pokušale u roza obuć i neke strane metalce...stavili smo im čak i maramu na glavu... i rekli da moraju poštovat pravila igre



...a svi su ih poštovali....čak i psi.... osim nekih fotografa (al oni i jesu tu da svijetu prenesu sliku)

.

....sliku u kojoj mašemo... pjevamo...plješćemo....i plešemo



...i slušamo Šimu Strikomana...koji je vikao "Gdje su klape, nek pjevaju ...pjevajte svi!" ....a kad su svi zapjevali...nastala je ova slika...



(preneseno s net portala Grada Splita: "312. Milenijska fotografija „Dan ružičaste vrpce“
Grad Split, 06. listopada, 2012. godine" )

...a ja još uvijek sretno vičem... "i ja sam danas bila tu!" ... evo mama... mašem ti!



P.S. kad je Strikoman rekao da zaplješćemo, očito mu slika nije bila dobra...jer tad je rekao "Zaplješćimo našim vatrogascima!" ....nemate pojma kako se prolomio gromoglasan pljesak


- 23:23 - Gukni ako si faca (8) - #

<< Arhiva >>