utorak, 02.10.2012.

...novo godišnje doba....

ovaj tekst je trebao imat naslov "Bablje ljeto" ...ali činjenica je da ne možemo reć da smo u jeseni... ni u produženom ljetu.... jer se prekjučer na tržnici uredno moglo kupit svježe i domaće: divlje šparoge, žižule, rotkvice, jagode, maline i mlada kapulica i male paprike (još nisu izrasle dovoljno za punjenje).... pa sad ti znaj u kojem smo mjesecu....

...priroda je jednostavno prevarena... nakon prevrućeg ljeta ...u kojem ništa nije moglo uspijevat...ma koliko god ljudi zalijevali, jer je...kako kažu... doslovce pržilo s neba ....nakon ogromnih požara u kojem je vatra opustošila suncem isprženu zemlju....palo je malo kiše...i priroda se probudila.... i obradovala nas sa šparogama i ostalim divotama....

.... grad je prepun turista.... cruiseri su svakodnevno u gradu...svi su restorani prepuni...klape još uvijek pjevaju... a na TV-u šokantno najavljuju prvi dan jeseni s Bačvica....

.

...a za to vrijeme mi ne znamo što ni kako obući za koju prigodu.... pa navečer izađem van bez dugih rukava...a na Bačvice dođem na kavu bez kupaćeg kostima....

...ipak sve nas to više ne može smesti...pritisak u zraku je prevelik....klime rade kao da je upekao zvizdan... a ja sam zaključila da je ovo idealno vrijeme za mene za otić na plažu i uživat u piciginu....



....i svima onima koji uživaju na plaži....



....al uvijek se nađe neko ko pokvari sliku.... (neću reć tko)



...ah da...ovu sliku.....



...ipak ...da nas podsjeti...noćas je cijelu noć grmilo...i jutros je odlazak na posao bio jako mokar (8 sati, 9 sati i 14 sati)

.

...a niti 5 min poslije naglo se razvedrilo.... tako da na košuljice bez rukava uredno oblačimo trenerke dugih rukava....i kako god u 8 sati ujutro kupujemo kišobrane...u podne nam već treba krema za sunčanje!

...definitivno se radi o novom godišnjem dobu...niti ljeto...niti jesen...a bogme nije ni proljeće.... a mi uživamo u svakom trenutku.... i dok sam se ujutro čudila onima koji su trčali okolo bez kišobrana...u 14 sati svi su mene čudno gledali s trenerkom oko struka....

...povremeno nas sve vataju fumade! ...kao da smo u klimaksu... naglo te zapuhne val vrućine...i kad promisliš da si ostario...u klimakteriju ili da si se razbolio... primijetiš na muškarcu preko puta sebe da mu krupne kapi znoja padaju sa čela....odahneš s olakšanjem... uđeš u kuću... obučeš ljetni pareo ... i zaboraviš koji je datum!

definitivno treba proglasit novo godišnje doba...ili priznat da smo svi u klimakterju? ... ovo prvo mi se čini kao bolja opcije.... kako god...zapjevajmo





- 20:20 - Gukni ako si faca (7) - #

<< Arhiva >>