ponedjeljak, 23.07.2012.

...za sve je kriv blog!...

...vrijeme godišnjeg se približavao...bilo mi je neizvjesno dal ću stić ispunit neke rokove ili ne... samim tim je i godišnji bio upitan...a ja sam ...unatoč dobrim zabavama prošlih mjeseci ...bila malko tankih živaca.... pa zato i ne čudi što na je zadnjoj fešti...svaka četvrta slika...slika gdje ja ležim....

"ne mogu vjerovat da si bila svugdje prisutna...a opet non stop su te slikali kako se izležavaš na nekom drugom mjestu?" ...pitali su se neki....

.

...a ja sam svoje slike poslala frendovima uz poruku "...konačno je postavljena djagnoza.... imam Post3Dsindrom... i hitno mi treba liječenje kraj gradela!....." ...te kao mamac dodala da "moj mesar ima dobru kobasicu!" .... ta sitna napomena izazvala je buru oduševljenja i zgražanje nekih ...koji su ustvrdili da se dobra kobasica ne može kupit ...i da su ljubav (a i dobre kobasice) samo na selu....ali je ipak doprla do srca mojih dragih blogerskih prijatelja ćevapa .... i dogovor je pao..."kreće se u petak u 16,30" .... a prepirku oko toga dal ljubav ide kroz želudac ili neke druge organe...prekinio je glas razuma "Mir! Idemo se patit uz more i gradele!"

.. tako smo, kao svi blogopatnici, otišli patit...

.

- ne mogu vjerovat da nema ćevapa?
- kakve su to gradele bez ćevapa?
- a ja sam donio kajmak jer mi vjera brani ćevape bez kajmaka. Kad idem u fast food ..onda...
- ma di je taj Fast food?
- kako ne znaš? Na pazariću?
- di je taj pazarić?
- ma pusti meni Elycu ja ću joj objasnit. Znaš li Elyce di je naša kapela. Mjesto gdje se molimo i klanjamo ćevapu, a nakon toga ti pišeš nove postove?
- aaaaaaaaaaaa pa šta odmah ne kažete da idete u blogersku katedralu?


...i dok smo tako čavrljali... pozirali....kibicirali....

.

...s gradela se širio neodoljiv miris .... pečene kobasice i pečenog kruha s maslinovim uljem....

.

....tako je malo potrebno da se zaboravi da je samo 2 sata prije bilo problema na poslu... i da najveći problem postane činjenica da na stolu nema ni jednog ćevapa... sladoledu unatoč....

.

...i kao što to obično biva...uz zalazak sunca... ja sam malo prilegla....

.

- čim ja legnem...uvijek se nađe neka žena koja me slika... zašto?
- jer ti nije više aparat u rukama :)


...eto...bio je to još jedan lijepi susret blogera...od kojih još samo nas dva pišemo blog...a ostali grintaju (srećom po mene, jer bi mi slike bile posvuda ....a ovako nisu :-)))))

...upoznali smo se preko blogova prije nekoliko godina...i od tada se sastajemo uz obvezne ćevape.... ovaj put ih nije bilo...pa ćemo morat brzo reprizirat ovaj susret...jer ovaj blog je od nas napravio ...ćevapske fanatike....s kajmakom ...molim! :-)))


.

...kako bi bilo da nam www.blog.hr financira 2 kg ćevapa za idući susret? ...ipak smo od njega potekli...pa bi netko iz uredništva mogao doći vidjet kako se patimo zbog novih postova? ...a ako već sponzorirate moram vam reć da moj mesar ima dobru kobasicu :-)))


- 23:45 - Gukni ako si faca (14) - #

<< Arhiva >>