utorak, 03.07.2012.

...u noći punog mjeseca....

...po ovoj se vrućini ne izlazi van! ... iako nas odasvud upozoravaju na visoke temperature... kad pogledamo na neke stranice instituta u Splitu vidimo da je temperatura veća i za 3 stupnja nego što nam govore sredstva priopćavanja....

...tako sam u 19 sati zaključila da se temperatura spušta brzinom svjetlosti i da je 31,8 C .... a prije po sata je bilo 32,9 C... znači da je vrijeme za tuširanje..... iako ni to ne pomaže previše...

...iza 21 sat sam odlučila izać van... i s vrata mi je palo na pamet da se namažem zaštitnim faktorom + 50.... jer takva sparina uopće ne upućuje na noć...već na gorenje i parenje na suncu...

...na Bačvicama...22 sata.... ljudi u moru.... oni koji nemaju kupaće... hodaju preko plićaka sve u robi...i hlade noge... šetaju se tako gore - dole ...

.

...a u Legends baru...nakon Zagreba... Zakiya Hooker...kćer legende John Lee Hookera ......tko tome može odolit????....

...vesela Zakiya...osvojila me istog trena svojim osmjehom i tužnim pjesmama...čudno, al je tako....

.

...a njen muž... koji je pjevao malo i među publikom...bio je osvajan od plavuše iz publike...i koliko god Zakiya pjevala da je muž ne voli više....uvjerili smo se u suprotno....

.

...neposredna...susretljiva... komunikativna... oduševljena činjenicom da ju je čekao i ručnik da joj olakša boravak pod reflektorima...skinila se bosa i pozvala domaće snage da im se pridruže u svirci... jednom riječju ...oni koncerti kakve volim...spontani i puni improvizacija ...

.

...i dok sam uživala tako u svirci...mjesec je polako prelazio preko naših glava...

- noćas je pun mjesec?
- ajme, opet moram letit!
- a moraš ako držiš do svog imagea!
- a tako je kasno i umorna sam.
- vježba letenja održava te u kondiciji!
- prošla je ponoć, 2 sata su ujutro. Više se ne leti!
...spasonosno sam izjavila...i pomazila nježno vješticu na svom lančiću

.. temperatura zraka na Marjanu pod borovima bila je u tom trenu 29 C.... bogme me ni let ne bi osvježio u ovako sparnoj noći! ...a nije još ni pun mjesec...bit će sutra....ili je možda danas?


P.S. Antonijoooooooo....

- 20:46 - Gukni ako si faca (2) - #

<< Arhiva >>