subota, 16.06.2012.

...doživjeti... preživjeti....

...još jedan velik dan u mojoj obitelji... nažalost ja jedina na raspolaganju za pripremu proslave 80-og rođendana mog oca!.... nije mi bilo teško... tko će propustit tako lipi i okrugli rođendan?...ipak otac pomaže... prvi put sudjeluje u kuhinji...i naručuje kod svoje ljubavnice da mu ispeče pileću i teleću peku....

... nacrtam se ja kod slavljenika najranije s francuskom salatom... tortom....bocom vina ... pomaže mi otvorit stol u tinelu i pripremit aperitiv....a ja slažem i spremam salate... kad će on...

- znaš li mamu od Bucka? - upita me otac
- ne! Tko je to?
- ta je žena mene porodila!
- pa kako ću je znat?
- kako je ne bi znala? Evo sve je bilo ovdje! u ovoj sobi. Otac je odveo mog brata u Bonačića da ne sluša što se događa u kući i brat mi je kupio onu metalnu kutiju napolitanki i čudio se što ih ne želim jest!
- mama od B... kako ide ime?
- mama od Bucka!
- to je ovdje podjetinjio? Kako ću znat mamu od tog tipa na B? ...kvraguc, ne mogu mu zapamtit ni ime. Ako je ta žena porodila tvoju mamu, a ti danas slaviš 80 godina. Ona nije tad mogla imat manje od 30. Znači da bi danas ona imala 110 do 140 godina?
- ali Bucko je poslije bio direktor Dekora. Tako da mi je bio i šef. Mislio sam da njega znaš.
- taj na B...kako se ono zove?
- Bucko!
- e taj Bucko ti je bio šef, a ti slaviš 80 godina, znači da bi on danas trebao imat bar 100? Kako ću njega znat?
- a kako možeš ikog znat kad ne možeš upamtit jedno ime? I to još ime Bucko? stariš kćeri stariš!
- nema veze tata. Ako te sad bude trebalo porodit, to ti i sin može napravit. On ima dopuštanje za porode!


....stvarno nikako da zapamtim ime Bucko! Kvraguc i godine. Nije vrag da su i mene načele? ...i brže bolje otipkam na Fejsu da li tko zna mamu od Bucka. trebat će mi poslije to ime za napisat ovaj post!....

...i onda je krenilo....kako to već ide.... otac zna za dress code i obukao se lijepo za doček gostiju....

.

- pa stavio sam kravatu! Ja znam kako se gosti dočekuju!
- a kad cili život nosiš kravatu. Čak i kad škure pituraješ.
- ovo vino? fume??? lipo si vino ostavio sebi za rođendan
- a neću ono nadimljeno dimom od cigareta
- lipo je doživit toliko godina života i toliko godina braka
- ubacuje se moj brat, a mama odmah dodaje
- 56 godina braka! i to bez svađe.
- bogme danas nije normalno da se muž i žena ne svađaju! Imamo dvije situacije. Ako se svađaju javno znači da im je brak ok. Ako javno izgledaju kao skladan par onda su u ku'cu ili netko od njih ima ljubavnicu.
- mi se nikad nismo svađali. Svađa u braku je gubljenje vremena.
- pa vidiš da otac ima ljubavnicu koja mu je pekla meso za rođendan!
ne da se moj brat mami

.

...ipak je bilo prevruće...pa smo desert servirali na terasi.... i opet mi je torta bila savršena....a moj otac je uživao otvarajući šampanjac...i dok smo spremali suđe...jer ništa ne smije ostat van ...neoprano i nesređeno... brat se spasonosno ponudio i skuhao kavu... a mama i tata slavljenik su već bili umorni...

.

- i ženo sad ide povijesna rečenica - kaže moj otac
- "ženo, idemo spavat. Gosti bi išli kući! - dobacim ja
- ne nego "Doživili smo i ovo!"
- valjda "Preživili smo i ovo!"
ispravim ga ja aludirajući na vrisku djece, pasa, razgovora ...nadvikivanja i dovikivanja....
- ne kćeri! Mi smo ovo doživili, a ti si ovo preživila!
kaže mama aludirajući na gomilu hrane i tanjura okolo....

...i tad mi je sinilo zašto ne mogu zapamtit ime od Bucka. Pa normalno da ne mogu... lako li je njima doživit 80-tu kad se samo zezaju.... nema veze....preživit ću ja i njihov 100-ti rođendan :-)))

.

.... Sretan ti rođendan tata!

- 17:17 - Gukni ako si faca (2) - #

<< Arhiva >>