utorak, 05.06.2012.

...golfiranje....

...da ne volim gledat TV to svi znate...milion puta sam ponovila...
...da ne volim nikakve sportske aktivnosti...vjerovatno pretpostavljate ...jer ipak sam ja Splićanka kojoj je normalno da je nenormalno ići čak i na tjelesni u školu ... Navijanje je tu najžešći sport kojim se bavim...(ako imam ispred sebe sladoled, grickalice ili nešto slično)...

...ali ipak nešto volim radit, al ne volim da se to zna ...

...volim gledat biljar i golf na televiziji...to me smiruje... to me ispunjava...i nemate pojma kako se ljutim na kuglicu u biljaru...ili kako uzdišem ispred TV-a kad loptica promaši rupu u golfu....

...volim i šetnje....al na čudnim mjestima....koji moraju bit polupitomi i bez svita okolo...

...jedno sam se vrijeme raspitivala za golf...al to je za mene nedostižan i preskup sport... sve do neki dan... kad je pred mojim očima "pukao" vidik na golf teren ispred hotela....

.

...nakon što sa, otrčala provjerit stanje na travi...što prirodnoj...što plastičnoj....

.

...sinjam klupicu s koje mogu pratit direktan prijenos ...i sjednem sretno.... gledajući u nepregledno zelenilo ispred sebe...čekajući da stane kiša pa da netko dođe igrat... al da je taj netko osoba koja me vozila dio puta....e to nisam mogla ni sanjat... on mi da jedan svoj štap....punu korpu kuglica...i kaže... "a sad vježbaj mala!"

.

...loptice su ulazile u rupu bez problema! ...kao da sam rođena s golf palicom ... ajme koje oduševljenje... i tad sam se osokolila i išla pitat još koji štap.... ali sad sam već imala problema.... nikako da pogodim lopticu....

.

- ma kako to držiš štap? daj ispravi ruku....ajmo iz početka

...i opet krene poduka ...koja je doduše malo više trajala za voditeljicu sa TV-a koja je samo trebala pozirat ispred kamere...a ja se ovdje bavim ozbiljnim sportom ALLLOOOO

...i tad smo krenili.... od rupe do rupe....

.

....sve dok hotel nije ostao samo kao sitna točkica u daljini...a sunce prži...nigdje kafića....

-pariš krepani štakor!
- hoćeš li ti slike na netu?
- ma samo sam započeo rečenicu nisi mi dala da ju završim.


...pogledaj me... skroz sam dobro....

.

....doduše jedva sam se dokopala početne točke .... a tamo sam naletila na strojčić koji je čistio moje početničke pokušaje....

.

...nikad mi obična voda nije bila tako slatka... a činilo mi se da konobaricu sa sokom čekam stoljećima... i dok sam se premišljala dal da ovakvo znojna uđem u saunu, pa u bazen.... sruči se pljusak...al baš ono srući... odjurila sam do dućana...kupila sladoled...i zvala kolegicu u sobu dok se istuširam....

- vidiš li kako me bole noge? ...pitala sam je digavši noge na stolicu
- ma vidiš li?
- ma vidim! Tebe bole noge
- a kako možeš vidit da me bole noge?
- pa vidi se!
...odgovori ona...a ja se pogledam u noge...a ono prsti otečeni... pa normalno kad sam igrala golf u kožnim sandalicama :-PPPP

...a tako je lipo bilo zauzimat pozu...pa zavrtit guzicama....pa se namistit...naciljat...opet malo zavrtit ...khm pozadinom...ala dobrog sporta.... još je samo šampanjac falio ... i možda jagode u čokoladi?...ili je to ipak drugi sport? ... :-)))


- 16:56 - Gukni ako si faca (4) - #

<< Arhiva >>