nedjelja, 29.04.2012.

...ljubavni život "metuzalema"....

...ako pod tim imenom možemo nazvat i ove 2 prekrasne kornjače...
...kojeg su roda? pa rekli su nam da im pogledamo pod rep... hahahah... i gledala sam ja tako pod rep...i gledala i ništa nisam ustanovila...osim da nisu istog roda...

...a koja je kojeg? ...e sad ...za to treba malo psihologije.... i to specijalne psihologije za kornjače... ili jednostavno malo ženske lukavosti?...

...najprije ih se dovede na isto područje....da malo pročakulaju...



...pa se servira ručak...i pusti ih se na miru da one pojedu....



...tada one malo prošeću i popričaju....nekako sam imala osjećaj da ova manja više priča....



...i odjednom je on iza nje...i njuška... ili guguće (nisam dobro razumila)



...i hopla....



....kao da je sve već viđeno?.... neČu snimat dalje... nisam ja od takvih ....



...psssssst...ne smetajte im....

- 21:21 - Gukni ako si faca (0) - #

četvrtak, 26.04.2012.

....rock & rool mama....

- vidi je
- vidi me!
- ma vidi te izgledaš 10 godina mlađa!
- ajde žensko si, ne trebaš mi davat komplimente.
- ma ženo božja, stvarno izgledaš 10 godina mlađa. Cila si bezbrižna, uvijek nasmijana....
(okreće se prema kolegici) ...daj ti joj reci
- je. Imaš pravo, Od kad se razvela cijela je procvjetala.
(nadopunjava je kolegica)
- ma dajte žene. smirite se. niste me vidili 7 dana. Bila sam 2 dana na godišnjem, pa je to zbog toga.
- ne znam ja di si ti bila, al izgledaš mlađe!
(ne da se ona smesti)
- a onda se i vi razvedite pa će vam bit kao i meni.
- veselo? Kao da nemaš ni jedan problem koji te muči!
- Ma bit ćeš ti bez problema, veselo i raspušteno! Ja sam prava vesela raspuštenica!


...tako je to izgledalo jutros kad sam došla na jedan sastanak...s tim su me riječima dočekale dvije žene... niti sam to shvatila kao kompliment...niti kao dodvoravanje.... jednostavno je to bilo ranojutarnje čavrljanje.... sve dok mi negdje...nekoliko sati poslije, dok sam sjedila u busu, nije zazvonio mobitel.... zvala me kćer...i dok sam s njom pričala mobitel je zvonio al se nisam mogla javit... i nazovem ja sina i kažem:

- srećom nemam troje djece, jer mi mobitel dopušta samo da prihvatim istovremeno dva poziva
- a tko te drugi zove?
- pa tvoja sestra. Ajde sine kupi mami cigarete kad već zoveš!


...i odmah zatim nazovem kćer
- da li ti je obojala kosu u narančasto?
- nije nego u crveno.
- da li je bar kričavo crveno?
- na suncu je!
- a da li te obojala na kockice?
- ne!
- ma čekaj. Nije te obojala kosu u kričavo narančasto na kockice?

...djevojka koja je slušala ovaj razgovor gledala me u čudu .... vjerovatno je promislila da sam luda žena? .... ili je promislila kako se blago mojoj kćeri ako dopuštam i plaćam takve ludosti .... a ja sam shvatila da sam stvarno vesela....bezbrižna...bez problema....

Da li je stvarno tome kriv razvod braka?
Da li je stvarno tome doprinjeo razvod braka?

...ne mogu reć da nemam problema... imam problema i to strašnih problema... od svih onih svakodnevnih problema koje imate svi... čak do takvih da mi dijete nema zdravstveno osiguranje ... problema sa mjestom stanovanja...kreditima...školarinama...ali jednostavno nisam pod pritiskom da netko drugi to rješava umjesto mene.... branim se od napada advokata i raznih drugih zločestih gluposti koje nekima padaju na pamet...kako znam i umijem...i kad mogu i ne mogu....al nekako jednostavno svi ti problemi ne ostavljaju nikakvog traga na meni...

Da li je stvarno tome kriv razvod braka?
Da li je stvarno tome doprinjeo razvod braka?

.

...i dođem ja kući.... ni lipe u novčaniku...nemam ni za kruh... pečem krumpire za ručak i tražim po frižideru što da pripremim djeci...kad ulazi sin... donosi mami cigarete...i umjesto pozdrava ozbiljno kaže:

- sestro kupi WD40
- molim?
- kaže ona
- molim? - kažem ja
- pa al ne vidiš da joj je kosa uhvatila ruzinu? Kupi joj WD 40!
- hahahahahahahaha
- a tebe mama da Nikola Tesla vidi, trisnio bi te
- zašto?
- pa koji kufer je on izmišlja bežičnu tehnologiju kad ti vrištiš u mobitel dok razgovaraš?
- hahahahahahahaha


...i kako ćeš u ovakvoj obiteljskoj atmosferi imat problema? ... možda pokoju kockicu u glavi?

.

Da li je stvarno tome kriv razvod braka?
Da li je stvarno za to zaslužan razvod braka?
Nemam pojma....al činjenica je da sam prava rock & rool mama :-))))
(sa ili bez čokolade :-))))


- 15:51 - Gukni ako si faca (6) - #

petak, 20.04.2012.

....krizna vremena....po stadijima...

...kad krene kriza...svatko se od nas počne odricat najprije osobnih luksuza... koncerti...
kino ...kazalište ...restorani....tad smo sigurno zakoračili u prvi stadij krize

...drugij stadij krize je kad počnemo manje putovat...ić na izlete... u posjete ... rođendane.... sve nam manje trebaju usluge kozmetičara, frizera i pedikera...a sve to se više obavlja kod kuće....

...u tom trenutku shvatimo da možemo s prijateljicama mijenjati dječju robu...više nije sramota nosit staru robu od nekog drugog koji ju je prerastao ...pa najprije mijenjamo robu za najmlađe... a tad shvatimo i da su naši ormari puni robe.... neki komadi su pretijesni...neki preširoki...i baš bi dobro pristajao mojoj frendici.... nema tu više ustručavanja...javi se duh zajedništva... i popravi nam se društveni život...izlazimo više jer non stop imamo u kući nešto za nekog što bi mu baš dobro pristajalo ... i ne primjeti se "nedostanak" kvalitetnih izlazaka zvanih "koncerti, kazališta i kina"....

...ako se baš želimo kulturno uzdizat idemo na večere poezije ili otvaranje izložba....sve su to besplatne aktivnosti na kojima se može nešto i prezalogajit...

....treći stadij krize je kad je već postaje problem platit sam sebi kavu u kafiću... e tad se opet polako zatvaramo u domove gdje kopamo po stvarima ne bi li nešto pronašli što nekome treba...i otišli kod njega kući popit kavu...

...ali nije samo nama tako...ima i onih kojima je još teže...pa se Crveni križ dosjetio da na ulice postavi "Spremnike za odjeću" ....



...da kriza je svuda...pa i kod nas....al sad još postajemo i humani i vadimo preostalu odjeću iz ormara....nalazimo se oko spremnika ...prošetamo malo po suncu...ispričamo se.... popijemo kavu šetajući pse ... što je veća kriza više je i kava za van....i luđe su izložbe ...a mi naglo prelazimo ...četvrti i peti stadij krize

.

...al unatoč naporima političara i svih njihovih sposobnosti...kriza je i dalje sve veća i veća ... i više nemamo šta izvadit iz kuće...nema više niti onih stvari što smo ih mijenjali s prijateljicama...i njih smo odavno dali nekome drugome... sve rođendanske poklone od lani i preklani vratili smo onima koji su nas zvali na rođendane... i vrijeme je da se odreknemo zadnje stvari koja nam je ostala u kući....

...i odemo tako do našeg spremnika s prve slike....



... i postavimo si pitanje.... dal da ih ubacimo unutra ili da ih pošaljemo da volontiraju?...pa zar Crveni križ i nije za volontere? ... khm ...koji je to stadij? ... ili je to već olakšanje...mislim svjetlo na kraju tunela...?



....dal da ovo stavim u crni humor ili u politiku?....



- 21:50 - Gukni ako si faca (11) - #

nedjelja, 15.04.2012.

...em petak....em 13-i....

...a rekla sam da neČu...al eto ipak....

došao je mail ....s najavom za svirku "ČOKOLADNA PLOČA ZA SUNNYSIDERSE - SPLIT, THE LEGENDS KLUB, 13.04.2012." ...ok...ok....ajmo.... smislit ću do tad nešto pametno...
- bolje smisli NEKOG pametnog

...ne smim dalje ...jer sam se i tako zaplela u pametovanja ...a da se izvučem napišem na Fejs... "....ajde mobitel zvoni....ajde mobitel zvoni....ajde mobitel kaži "Stigla je nova poruka. pročitajte ju ODMAH!!!!"....." ...i nakon 10 sec stvarno zazvoni mobitel .... jedna mi ženska poslala SMS "Stigla je nova poruka. pročitajte ju ODMAH!!!!" ... .

i bi svirka... i bi pjesma...al meni ne valja foto aparat...i da ona meni svoj aparat da slikam... ustanem na noge...kad odjednom svi muzičari (iz publike) upere u mene svoje aparate i kamere i osvjetle me blicevima.... zloćesto...stvarno zloćesto ....ali svi vjeruju u moju diskreciju,...a nikome nije ni na kraj pameti da to nije moj aparat....

.

imam ja još slika....al one nisu važne za priču.... osim detalja da su oni stvarno dobili čokoladnu ploču .... za ne povirovat....



...je ...je...to je ona čokolada za koju sam ja jednom računala koliko košta .... al za tu ljepotu nije važna cijena....rukom rađena s puno kakaa..... a uz nju ide i pjesma...uz gitare, bocu i kutiju

.

....mda.... ne da mi se ništa pisat.... osim da nismo probali čokoladu (što je dobro) .... i što poslije ...u noćnom baru nije mene zaustavio čuvar s riječima

- gospođo, zabranjeno je unošenje oružja!

....hahahahaha.... s kim ja izlazim van ...i kišobran u njenim rukama je opasan? :-))))

...a poslije petka 13-og....kao i obično dolazi šestak 14-ti.... u kojem me cijelo jutro djeca bude SMSovima iz raznih krajeva zemlje... a popodnevno buđenje.... uf....eto...dobila sam svoju dozu...i sad sam ošamućena i mamurna i ne da mi se pisat.... osim da imitiram jednog tipa koji je jučer plesao letajući okolo....dok su se drugi zgražali

- na čemu je ovaj?
- ne znam, al gadno pikira da nosom uleti u moje pivo
- hahahaha...ajmo se kladit kad će past
- neće past! Njegovi pokreti se protive svim zakonima fizike, al neće past. To je nemoguće, al je tako. Očito je dobio dobru i kvalitetnu dozu


...a on je širio ruke i letio.... okretao se u nemogućim smjerovima ....

...i dok sam ranom zorom šetala po kišici i pokušavala pokisnit i imitirat pokrete letača ....sad mi je lipo dok sjedim i buljim u prazno...i pokušavam otipkat nekoliko slova ....da "zašporkam" ovaj tekst ....i mislim se kako sam toliko obuzeta životom i malim radostima koji mi donosi da mi ne pada na pamet da se vežem za nešto ili nekog jer je ljubav posvuda oko mene ...i uvijek mi od negdje dođe "doza" koja mi je potrebna...

....nije dobro....nije..... kmeeeeeeeeeeeeeeeee ..... kad će opet taj petak? ...ili subota.... ili nedjelja??? ...ovisnik sam o sitnim radostima, kavicama, čokoladama i sokićima da mi treba "jača doza" :-))))





- 00:13 - Gukni ako si faca (7) - #

utorak, 10.04.2012.

...tata kupi mi...

...oduvijek sam imala fotoaparat i volila slikavat stvari oko sebe...

u prvom gimnazije sam bila član Foto kluba...al ja sam razvijala filmove u boji kad oni nisu imali za crno bijele.... pa se o meni nije nikad govorilo
onda sam bila član Kino kluba...al moj ujac je tamo bio zvijezda s tehnikom i opremom koja nije postojala u cijeloj tadašnjoj zemlji...pa su samo šaputali oko mene "ovo je...bla bla"
...i tako sam odustala od svega...gledala filmove s dobrom fotografijom... i lunjala svijetom slikavajući gluposti...bez obzira na kvalitetu slike... to mi nije bilo važno... bilo mi je jedino bitno da negdje na papiru ostavim sebi podsjetnik na prekrasan trenutak...

....željela sam kameru.... o kako sam je oduvijek željela....ali je nikad nisam imala .... kamera mi je bila važna zbog zvuka.... ali možda je i dobro da je nisam imala jer sam se nesvjesno naučila da čuvam "zvukove" u glavi.... zato i pamtim boje glasa ...i ih mogu reproducirat kad god to želim

.

...nikad se nisam dala slikat.... i skrivala sam se od fotoaparata... pa moji roditelji imaju moje slike gdje se skrivam po kutovima kuće...i možda imam 100-tinjak fotografija na kojima sam ja ...iz cijelog prošlog tisućljeća...ipak... nakon što je "otkriven" moj identitet na blogu ...počela sam se slikavat ko blesava...i mojih slika ima na tisuće na netu.... bolje da se slikam sama...nego da me lovaju paparazzi okolo....:-))))

...pa tako imamo slike kako se jedu kamenice po bon tonu....i kako to radi neka tamo Elica Nabrzaka... praseči ....jer je svinja po Kineskom horoskopu

.

....fotografije koje nastaju uz put.... dobar su alibi... svi vide fotke na blogu...znaju di sam bila... i ništa ne pitaju... i tako su se već svi navikli....da negdje dođem... slikam kavu koju pijemo... i još par slika.... i tad se zabavljam

.

...ipak...lani kad sam se pojavila sa svojim idiotom na jednoj manifestaciji.. pravi ljubitelji fotografije i profesionalni fotografi šapnuli su mi diskretno na uho:
- ma uživaj, ja ti pošaljem slike
- evo ti novinarska iskaznica...stani na binu i slikaj ili da ti ja pošaljem koju sliku?


....a oni imaju aparate koji su za mene san snova.... nad kojima zaslinim kad ih vidim...aparati s kojima se može slikat mušica koja pikira na ...khm... ipak dok hodam ulicom... počela sam očima fokusirat moguću fotografiju... zaludu.... i kad je ispred mene dobar kadar.... ja više nemam ni mogućnosti da to ičim slikam... aparat javlja non stop neku grešku... mobiteli loše slikaju...slike su mutne i s užasnom ekspozicijom....sve u svemu... horor...

.

...ako ikad poludim...ili ako dobijem na lotu....kupitć u i ja jedan ....san snova... a do tada ću se ipak još malo zabavljat i gledat slike iz ovog mog laptopa u kojem nema apsolutno ništa ...osim na tisuće fotografija ... koje iako loše kvalitete i vrijednosti.... mame osmjeh na lice... ne brinite...još nisam ka ona stara bakica koje sjede ispred starih ljubavnih filmova s kutijom papirnatih maramica ....

P.S. mogli bi mi ipak pomoć i organizirat skupljanje novaca za papirnate maramice i čokoladni preljev?

P.S.2. Koliko vrimena treba za ostvarivanje dječačkog snova?
P.S. 3. Možda ipak da probam pitat tatu? Koliko god puta je prešao granicu svaki put sam mu rekla. "Tata, donesi mi aparat, ali molim te nemoj jeftiniji od 100 €" ...i on ga je donio ... khm....evo idem probat i sad?

Dragi tata,
molim te kupi mi foto aparat,
al nemoj da bude jeftiniji od 1.400 €.
Dragi moj tata. Znam da si penzioner, al moraš bit ponosan na mene, prosvjetnog radnika, koja te je usrećila sa prekrasnim i pametnim unucima. Oni su već veliki i svoji ljudi. Trebaju za sobom ostavit i lijepe fotke :-))


- 23:08 - Gukni ako si faca (4) - #

nedjelja, 08.04.2012.

..."Za križen" Jelsa 2012....

....ono o čemu se kod nas priča s posebnim poštovanjem je Jelšanska procesija .... tradicija stara pet stoljeća....koja se očuvala do danas ...zajedno s napjevima koji je prate....

...u četvrtak navečer povorka kreće iz Jelse u 22,00 sata.... na njenom je čelu križonoša .... časna dužnost za koju se treba prijavit i do 30 godina unaprijed... i čekat svoj red....i živit samo za to...jer to je velika čast.... za križonošu i za cijelu njegovu obitelj.....

.

"Uz križonošu je svečana pratnja, koju on sam izabere, a čine je: dva nosača svijećnjaka (kandiliri), 6 do 12 nosača teških voštanih svijeća (torci), 8 i više, čak do 30-ak nosača svečanih fenjera (ferala), dva pratioca križonoše za njegovu sigurnost na putu, dvojica glavnih pjevača Gospina plača i još 3-4 pjevača koji pjevaju ("o`govaraju") responzorij. Za svu ovu pratnju križonoša se treba na vrijeme pobrinuti i s njima sve dogovoriti i uvježbati." http://www.jelsa.hr/html/o_nama.html

.

... procesija ide kroz šest Jelšanskih župa....koje se kreću u smijeru kazaljke na satu....da se ne bi slučajno sreli...jer bi to bilo loše ...

.

....križonoša tih 22 km pređe u vunenim čarapama i cijelo vrijeme ne spušta raspelo, teško 18 kilograma umotano u crnu koprenu....

.

...nimalo lako....al može se....jer katkad je tu i pomoć...

.

....vjernici se priključuju i prate ih cijelu noć....sve do oko 7,30 ujutro kada se vrate natrag u Jelsu....

.

"U središnjem dijelu otoka Hvara tradicionalno se svake godine održava procesija Velikog četvrtka i petka u kojoj sudjeluju hodočasnici iz mjesta: Jelsa, Pitve, Vrisnik, Svirče, Vrbanj i Vrboska. Procesija se zove “Za Križem” i obavlja se već oko 500 godina bez prekida. Kreće bez obzira na studen, kišu ili vjetar. Procesija se jedino nije mogla održati ratne 1944. godine, ali su je otočani, u suradnji sa zapovjedništvom izbjegličkog logora, organizirali u El Shattu (Afrika), gdje ih je bilo u zbjegu oko tri tisuće" http://www.jelsa.hr/html/o_nama.html

.


(Slike su nastale 5.-6.4.2012. i nisu složene kronološki, a video je iz 2004. godine)

.

Procesija Za križen, Jelsa, otok Hvar Upisana na UNESCO representativnu listu nematerijalne baštine svijeta

.

Čestitam Teu Hercegu i njegovoj pratnji

.....Sretan Vam Uskrs....

- 00:18 - Gukni ako si faca (1) - #

četvrtak, 05.04.2012.

...lutalice...

na visokom nivou!

....nema ogrlice.... pa pretpostavljam da je "svježe" izbačen iz kuće.... jako lijepo izgleda....

...pristojan je i očito odgojen... ne ulazi u poslovne prostore... iako je u njima drugi pas... stoji na vratima i čeka... ne gnjavi ljude... ne "grebe" se i ne žica... jednostavno šeta okolo...i povremeno se napije iz fontane na Malom Stradunu ...

.

...i pri tome je isto tako pristojan.... tako da ga vjerojatno nećete ni zamjetiti dok šetate okolo...

....ako ste iz Dubrovnika i okolice... potražite ga i prihvatite.... nemojte pustit da ovako lijep pas postane lutalica... kao ove mace... crno bijela ....očito kastrirana bori se svim silama da privuče vašu naklonost ...čak me i pratila dio puta iako ja "mirišem" na pse.... i ova prekrasna siva... koja traži pažnju i maženje pa isto pretpostavljam da je "nova"...među onima koji "besplatno" i besposleno "ljetuju" na Babin Kuku...







....da li će zakočiti netko?....


- 19:54 - Gukni ako si faca (3) - #

utorak, 03.04.2012.

....gdje palme rastu, tamo nema rada...

...petak pred Cvjetnu nedjelju.... sunčan dan.... vozimo se Dubrovačkim zaleđem.... pokraj razrušenih Kupara...prema Mlinima... tamo sam često zimovala s roditeljima... u hotelu Astarea.... hotel radi ...u njemu su izgleda Englezi...kupaju se u bazenu....i šetaju okolo po mjestu.... do centra...oko Azijske platane posađene 1742 godine... visoke 30,3 m

.

... koja baš poziva da sjedneš i odmoriš ispod nje... gledajući u stari mlin

.

...ovaj mlin služi za mljevenje maslina ...pa je kraj njega postavljena i kamenica za maslinovo ulje....

.

....a od nje vodi put prema hotelu s prekrasnom plažom....

.

...i dok se tako šetamo.... tražimo mjesto gdje bi popili kavu....al sve je zatvoreno... nigdje ništa ne radi (osim jednog, očito, lokalnog okupljališta ...koji zjapi prazan...pa se baš i ne usuđujemo ući) .... al' ništa za to....sjedamo u auto i idemo dalje do Cavtata.... tamo je prepuno kafića.... i štekata... i dok se tako razgledavamo ljepote mjesta....koje se diskretno uređuje da bi bilo još ljepše...

.

komentiramo popodnevnu izjavu "Gdje palme rastu, tamo nema radnih navika ni rada" .... izabiremo kafić prepun tabli s ponudom sladoleda.... zavalimo se udobno u fotelju na suncu:

- kavu sa šlagom!
- nemamo šlaga!
- sladoled. Koji imate?
- nemamo ga još!
- ok. Dajte mi Oranginu.

....e sad se i konobarica vrpolji i postaje joj neugodno..
- ajme, izvinite, al nemamo.
- ma sve u redu. Imate li kakav tonik.
- imamo! kaže s očitim olakšanjem


...khm...za tjedan dana je Uskrs, a oni još nisu krenili u nabavu? ...pa nisu možda ni krivi. Za pripremu sezone potreban je novac...a zima je bila duga i hladna... a sve se mora platit za počet s radom....

.

....eto i Bogišić sjedi....s knjigom u ruci ...i zamišljeno gleda ...vjerojatno put Dubrovnika... gdje se upravo po Stradunu šeta naš Premijer....Ford Coppola ...i gdje je sve spremno za doček Omanskog sultana....

.

...ma šta bi se uzbuđivali? uživajmo u ljepotama koje su oko nas.... i tako svuda palme rastu...pa nećemo sad mi počet nešto radit?...





- 11:27 - Gukni ako si faca (5) - #

nedjelja, 01.04.2012.

....zdrava hrana.....

...da je u Dubrovniku sajam zdrave hrane....čula sam u kafiću ...i nije mi baš bilo primamljivot ... dosta mi je priča o tome što je zdravo...a što nije.... al ipak.... išlo se pogledat ...poslije popodnevne kavice... nije daleko od kuće.... pa bi trebalo malo protegnit noge poslije ručka.... i tako smo sjeli u auto.
... i došli do natpisa


.

...a tamo....nakon što smo prošli fratra koji je prodavao sir....



..svega blaga božjeg..... kulena....pršuta....slanine.....masnih uštipaka ...još vrućih.... domaće rakije...medice... ulje... vina....

...mirisi i ljepota širili su se cijelim prostorom.....


.

....slatko....i slano..... suvenir .... i poklon...i nešto za degustaciju...

.
("Život nije imat samo dobre karte, već i odigrati čak i kada su loše" - natpis na kutiji ... "Kocka je bačena" - natpis na Medici)

....a i zdrav kruh....zdravi začini.... i svašta još....

.

- što ćeš kupit?
- čvarciiiii.... vidi čvarkeeeeeeee
- pa nije ti to suvenir iz Dubrovnika
- bit će! Evo sad će bit!


.

....dan poslije ulazim u kući...i djeca pitaju što sam donila.... a ja sretno vadim čvarke.... sin sjeda na kauč....stavi glavu među ruke i stane pričat sam sa sobom...

- čvarke! Gospođa je iz Dubrovnika donila čvarke! ...prošli put je iz Pučišća donila kulen. Kulen je bar bio dobar, al čvarci???? ...Pobogu što će donit kad ode u Slavoniju?
- sušenu Slavonsku originalnu hobotnicu
- odgovori mu moj Ministar nabrzaka SMSom

....čudni smo mi ljudi....zaboravili smo što je zdrava i prirodno hrana.... ovo je ipak bilo prekrasno.... mirisi djetinjstva posvuda.... nek se vidi kakva bogatstva mi sve imamo




- 22:51 - Gukni ako si faca (4) - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>