nedjelja, 01.04.2012.

....zdrava hrana.....

...da je u Dubrovniku sajam zdrave hrane....čula sam u kafiću ...i nije mi baš bilo primamljivot ... dosta mi je priča o tome što je zdravo...a što nije.... al ipak.... išlo se pogledat ...poslije popodnevne kavice... nije daleko od kuće.... pa bi trebalo malo protegnit noge poslije ručka.... i tako smo sjeli u auto.
... i došli do natpisa


.

...a tamo....nakon što smo prošli fratra koji je prodavao sir....



..svega blaga božjeg..... kulena....pršuta....slanine.....masnih uštipaka ...još vrućih.... domaće rakije...medice... ulje... vina....

...mirisi i ljepota širili su se cijelim prostorom.....


.

....slatko....i slano..... suvenir .... i poklon...i nešto za degustaciju...

.
("Život nije imat samo dobre karte, već i odigrati čak i kada su loše" - natpis na kutiji ... "Kocka je bačena" - natpis na Medici)

....a i zdrav kruh....zdravi začini.... i svašta još....

.

- što ćeš kupit?
- čvarciiiii.... vidi čvarkeeeeeeee
- pa nije ti to suvenir iz Dubrovnika
- bit će! Evo sad će bit!


.

....dan poslije ulazim u kući...i djeca pitaju što sam donila.... a ja sretno vadim čvarke.... sin sjeda na kauč....stavi glavu među ruke i stane pričat sam sa sobom...

- čvarke! Gospođa je iz Dubrovnika donila čvarke! ...prošli put je iz Pučišća donila kulen. Kulen je bar bio dobar, al čvarci???? ...Pobogu što će donit kad ode u Slavoniju?
- sušenu Slavonsku originalnu hobotnicu
- odgovori mu moj Ministar nabrzaka SMSom

....čudni smo mi ljudi....zaboravili smo što je zdrava i prirodno hrana.... ovo je ipak bilo prekrasno.... mirisi djetinjstva posvuda.... nek se vidi kakva bogatstva mi sve imamo




- 22:51 - Gukni ako si faca (4) - #

<< Arhiva >>