četvrtak, 26.04.2012.

....rock & rool mama....

- vidi je
- vidi me!
- ma vidi te izgledaš 10 godina mlađa!
- ajde žensko si, ne trebaš mi davat komplimente.
- ma ženo božja, stvarno izgledaš 10 godina mlađa. Cila si bezbrižna, uvijek nasmijana....
(okreće se prema kolegici) ...daj ti joj reci
- je. Imaš pravo, Od kad se razvela cijela je procvjetala.
(nadopunjava je kolegica)
- ma dajte žene. smirite se. niste me vidili 7 dana. Bila sam 2 dana na godišnjem, pa je to zbog toga.
- ne znam ja di si ti bila, al izgledaš mlađe!
(ne da se ona smesti)
- a onda se i vi razvedite pa će vam bit kao i meni.
- veselo? Kao da nemaš ni jedan problem koji te muči!
- Ma bit ćeš ti bez problema, veselo i raspušteno! Ja sam prava vesela raspuštenica!


...tako je to izgledalo jutros kad sam došla na jedan sastanak...s tim su me riječima dočekale dvije žene... niti sam to shvatila kao kompliment...niti kao dodvoravanje.... jednostavno je to bilo ranojutarnje čavrljanje.... sve dok mi negdje...nekoliko sati poslije, dok sam sjedila u busu, nije zazvonio mobitel.... zvala me kćer...i dok sam s njom pričala mobitel je zvonio al se nisam mogla javit... i nazovem ja sina i kažem:

- srećom nemam troje djece, jer mi mobitel dopušta samo da prihvatim istovremeno dva poziva
- a tko te drugi zove?
- pa tvoja sestra. Ajde sine kupi mami cigarete kad već zoveš!


...i odmah zatim nazovem kćer
- da li ti je obojala kosu u narančasto?
- nije nego u crveno.
- da li je bar kričavo crveno?
- na suncu je!
- a da li te obojala na kockice?
- ne!
- ma čekaj. Nije te obojala kosu u kričavo narančasto na kockice?

...djevojka koja je slušala ovaj razgovor gledala me u čudu .... vjerovatno je promislila da sam luda žena? .... ili je promislila kako se blago mojoj kćeri ako dopuštam i plaćam takve ludosti .... a ja sam shvatila da sam stvarno vesela....bezbrižna...bez problema....

Da li je stvarno tome kriv razvod braka?
Da li je stvarno tome doprinjeo razvod braka?

...ne mogu reć da nemam problema... imam problema i to strašnih problema... od svih onih svakodnevnih problema koje imate svi... čak do takvih da mi dijete nema zdravstveno osiguranje ... problema sa mjestom stanovanja...kreditima...školarinama...ali jednostavno nisam pod pritiskom da netko drugi to rješava umjesto mene.... branim se od napada advokata i raznih drugih zločestih gluposti koje nekima padaju na pamet...kako znam i umijem...i kad mogu i ne mogu....al nekako jednostavno svi ti problemi ne ostavljaju nikakvog traga na meni...

Da li je stvarno tome kriv razvod braka?
Da li je stvarno tome doprinjeo razvod braka?

.

...i dođem ja kući.... ni lipe u novčaniku...nemam ni za kruh... pečem krumpire za ručak i tražim po frižideru što da pripremim djeci...kad ulazi sin... donosi mami cigarete...i umjesto pozdrava ozbiljno kaže:

- sestro kupi WD40
- molim?
- kaže ona
- molim? - kažem ja
- pa al ne vidiš da joj je kosa uhvatila ruzinu? Kupi joj WD 40!
- hahahahahahahaha
- a tebe mama da Nikola Tesla vidi, trisnio bi te
- zašto?
- pa koji kufer je on izmišlja bežičnu tehnologiju kad ti vrištiš u mobitel dok razgovaraš?
- hahahahahahahaha


...i kako ćeš u ovakvoj obiteljskoj atmosferi imat problema? ... možda pokoju kockicu u glavi?

.

Da li je stvarno tome kriv razvod braka?
Da li je stvarno za to zaslužan razvod braka?
Nemam pojma....al činjenica je da sam prava rock & rool mama :-))))
(sa ili bez čokolade :-))))


- 15:51 - Gukni ako si faca (6) - #

<< Arhiva >>